okocha Postad 6 December , 2011 Rapport Share Postad 6 December , 2011 hur mkt högre och vad är motiveringen? vet inte hur mkt högre, men man kan väl gissa att motiveringen är att det tar längre tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Like Postad 6 December , 2011 Rapport Share Postad 6 December , 2011 Cc tar dubbel rejk på runittwice-potter. 2000+ potter blir 200 i rejk osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MdS Postad 6 December , 2011 Rapport Share Postad 6 December , 2011 Kommer besöka Cosmo i mellandagarna (28-30 Dec), brukar åka ner i varje år En fråga, får man ha egen card protector med typ reklam (Pokersite) på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 6 December , 2011 Rapport Share Postad 6 December , 2011 Nä. Men syns det dåligt så lär det funka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MdS Postad 6 December , 2011 Rapport Share Postad 6 December , 2011 Nä. Men syns det dåligt så lär det funka.. Ok, misstänkte det. Struntar i det då. I år tror jag att jag struntar i 600:- turren, har lirat den varje år men går ju inte att lira den vettigt då det är mer eller mindre en turbo turre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 6 December , 2011 Rapport Share Postad 6 December , 2011 Ok, misstänkte det.Struntar i det då. I år tror jag att jag struntar i 600:- turren, har lirat den varje år men går ju inte att lira den vettigt då det är mer eller mindre en turbo turre. Ja den typen av turre existerar inte något spel på turn eller river. Bra för vissa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MdS Postad 6 December , 2011 Rapport Share Postad 6 December , 2011 Ja den typen av turre existerar inte något spel på turn eller river. Bra för vissa... Hur är liret på 10/10, brukar spela 20/20 men man kanske skulle prova 10/10. Fast raken suger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 6 December , 2011 Rapport Share Postad 6 December , 2011 Brukar det liras några sng's och isf vilka inköp? Ska dit på lördag och är för fattig och usel för att bara köra cashgame. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 6 December , 2011 Rapport Share Postad 6 December , 2011 Brukar det liras några sng's och isf vilka inköp? Ska dit på lördag och är för fattig och usel för att bara köra cashgame. De har slots, duger för sluts som dig Angående frågan, har nog bara sett semifulla företagsfestartyper spela sngs på cc men det skadar ju inte att fråga personalen. GL osv, bro! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 6 December , 2011 Rapport Share Postad 6 December , 2011 Inge sng. Kör 10/10. Byt bord om de inom 20händer inte känns sjukt profitabelt. Känns det skit, köp en öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 6 December , 2011 Rapport Share Postad 6 December , 2011 Ok, äh ett par inköp kan jag säkert hålla i några timmar! Ses vi där John? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MdS Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 Allting bokat och klart Nu är det bara att vänta! Såg precis att det äntligen är 4000:- i maxinköp på 20/20, måste bli bra mycket bättre spel i och med detta. Eller är det fortfarande många som köper in för 2000:- ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 Allting bokat och klart Nu är det bara att vänta! Såg precis att det äntligen är 4000:- i maxinköp på 20/20, måste bli bra mycket bättre spel i och med detta. Eller är det fortfarande många som köper in för 2000:- ? Det har det nog varit i ett par år. De flesta köper nog mellan 500-2000 skulle jag tippa efter erfarenhet från Malmö i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MdS Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 Det har det nog varit i ett par år. De flesta köper nog mellan 500-2000 skulle jag tippa efter erfarenhet från Malmö i alla fall. Okaj, blir nog 10/10 lir först få se sedan... Edit: Eller vad rekommenderar ni 10/10 elller 20/20? Ser att en del tycker att spelet på 10/10 är för tajt medans andra tycker det är för slaskigt. btw någon annan ifrån Dalarna som ska ner till cosmo i mellandagarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PhD.Psycho Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 Har spelat både 10/10 och 20/20, på helger, oftast lönehelger och då är det mycket bra värde (trots hög rake på 10/10). Någon som har koll på värdet på vardagar? Det är sämre va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 Ok, äh ett par inköp kan jag säkert hålla i några timmar! Ses vi där John? Tror vi får vänta in bastubadet i mellersta Svealand innan vi ses igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 Allting bokat och klart Nu är det bara att vänta! Såg precis att det äntligen är 4000:- i maxinköp på 20/20, måste bli bra mycket bättre spel i och med detta. Eller är det fortfarande många som köper in för 2000:- ? CC Sthlm så är det här nytt sen 25-27e september någon gång. Mycket bra då många som är tiltade bombar 4k inköp i stället för 2k inköp som förut. (Dock kostar det mycket då jag är en av dem spelarna..) Men det ska väl vara en fördel om man nu kan spela live någorlunda seriöst! Det har det nog varit i ett par år. De flesta köper nog mellan 500-2000 skulle jag tippa efter erfarenhet från Malmö i alla fall. Bara GBG och Malmö som haft så innan september 2011 tror jag. Förstår inte varför alla CC inte har samma regler då det borde skötas likadant? En frukt på CC GBG kostar 10 kr och i Sthlm 5 kr. Det tycker jag är orättvist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MdS Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Har spelat både 10/10 och 20/20, på helger, oftast lönehelger och då är det mycket bra värde (trots hög rake på 10/10). Någon som har koll på värdet på vardagar? Det är sämre va? Har bara lirat i mellandagarna och då brukar det vara mycket bra värde faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 CC Sthlm så är det här nytt sen 25-27e september någon gång. Mycket bra då många som är tiltade bombar 4k inköp i stället för 2k inköp som förut. (Dock kostar det mycket då jag är en av dem spelarna..) Men det ska väl vara en fördel om man nu kan spela live någorlunda seriöst! Bara GBG och Malmö som haft så innan september 2011 tror jag. Förstår inte varför alla CC inte har samma regler då det borde skötas likadant? En frukt på CC GBG kostar 10 kr och i Sthlm 5 kr. Det tycker jag är orättvist.. Tror fan frukten kostar 8 spänn i Malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MdS Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Tror fan frukten kostar 8 spänn i Malmö Frågan då är ju vad den kostar i Sundsvall? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Frågan då är ju vad den kostar i Sundsvall? Eftersom det är kallt som i graven däruppe och den måste transporteras från lite mer exotiska platser så skulle jag tippa på 12-15 spänn... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
a_player Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Kan man få en liten update på vilken PLO action de brukar erbjudas i stockholm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 20/20 ett bord är ofta igång. 50/50 händer ibland.. bra action. Jag har seriöst fått frågan: ska ru spela eller (jag hade foldat 7händer i rad där merparten av besluten gällde >50bb) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 +1 på JohnH, lätt att haka på de extremt lösa spelet när hånen haglar, kan bli dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Spelas det 10/10 PLO? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts