RedClay Postad 5 Februari , 2013 Rapport Share Postad 5 Februari , 2013 hur ser det ut med plo cashgames? är det några bord igång eller är det bara holdem som gäller i svall.. tänkte främst nu under nordic light veckan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 5 Februari , 2013 Rapport Share Postad 5 Februari , 2013 hur ser det ut med plo cashgames? är det några bord igång eller är det bara holdem som gäller i svall.. tänkte främst nu under nordic light veckan.. Var inte orolig, åtminstone under PLO-turneringen och Main Event törs jag nästan ta gift på att det kommer finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 6 Februari , 2013 Rapport Share Postad 6 Februari , 2013 Btw, nån mer som ska köra rebuyen idag? Jag har grå t-shirt och set förmodligen ut som om jag håller på att somna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 7 Februari , 2013 Rapport Share Postad 7 Februari , 2013 Slutade 4:a för 13k, känns lite surt nu med 55k i första men vafan, plus är plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 28 Juli , 2013 Rapport Share Postad 28 Juli , 2013 Om man vill spela poker på annat ställe förutom cosmopol, där det inte är så jävla dött förutom helgerna, vart finns det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 30 Juli , 2013 Rapport Share Postad 30 Juli , 2013 Någon mer som ska lira Poker Mania Main Event i helgen? Min polare bangar tydligen så det vore kul om nån annan PFare också ska dit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe1985 Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Någon mer som ska lira Poker Mania Main Event i helgen? Min polare bangar tydligen så det vore kul om nån annan PFare också ska dit Jag ska dit:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Jag ska dit:-D Jaså? Fan va najs. Vart ska du bo? Drar du också själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
YummiKnullarAlla Postad 1 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2013 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 1 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2013 Har vägarna förbi upp mot norr och tänkte stanna en sväng vid Sundsvall, hur mycket action är det på en fredagskväll/lördagskväll? 10/10, 20/20, 50/50? NL/PLO? Unga grinders eller Gammgubbar som slaskar bort pengar? Vilken tid ger bäst action? I helgen spelas Poker Mania så action kommer vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
YummiKnullarAlla Postad 1 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2013 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
price Postad 1 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2013 Jaså de låter positivt:-) men då är den stora frågan, kommer turneringen boka upp alla bord så Cashgame blir uteslutet? Stor risk att cashgame startar igång lite senare på fredagen pga turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 1 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2013 Stor risk att cashgame startar igång lite senare på fredagen pga turneringen. Just ja, naturligtvis är det så. Det kommer nog igång lite senare men det kommer nog vara bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 2 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2013 Just ja, naturligtvis är det så. Det kommer nog igång lite senare men det kommer nog vara bra spel. Om det nu ens kommer vara något cash game igång medans turneringen är igång, Dag 1 slutar väl förhållandevis ganska tidigt? Räknade även på att det krävs 6 bord om turneringen blir full, vilket inte ens finns på nederplan i pokerlobbyn? Hur kommer du se ut Lundin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 2 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2013 Om det nu ens kommer vara något cash game igång medans turneringen är igång, Dag 1 slutar väl förhållandevis ganska tidigt? Räknade även på att det krävs 6 bord om turneringen blir full, vilket inte ens finns på nederplan i pokerlobbyn? Hur kommer du se ut Lundin? Fullt är det! Röd skjorta och silverring i örat. Bord fyra! Säg gärna hej om du ser mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
YummiKnullarAlla Postad 2 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2013 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 3 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2013 Poker Mania-turren blev en kort historia för mig. Norsk limpfisk floppade ett set mot mitt bra toppar på en dragig bräda som blankade ut. Så med 20k kvar av stacken trebetade jag en lite tiltad kille som spelade var och varannan hand med KQs. Vi floppar färg och brädan ger varken parning eller ett fjärde färgkort, så han fick allt av mig med sin ATs för floppad nötfärg. Så idag blir det att raila RilleG och spela lite CG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 3 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2013 Poker Mania-turren blev en kort historia för mig. Norsk limpfisk floppade ett set mot mitt bra toppar på en dragig bräda som blankade ut. Så med 20k kvar av stacken trebetade jag en lite tiltad kille som spelade var och varannan hand med KQs. Vi floppar färg och brädan ger varken parning eller ett fjärde färgkort, så han fick allt av mig med sin ATs för floppad nötfärg. Så idag blir det att raila RilleG och spela lite CG! Själv hade man byggt upp till ca 80k när en norsk suttit ca en timme på mitt bord, superaggressiv var han, han hade lång sleeves (tatueringar) längs båda armarna, spelade allt, jag hade även visat upp ett och annat skit, vi hade spelat några händer ihop, han hade byggt upp sin stack från 5k på när han satte sig vid vårat bord till strax över 50k på knappt en timme. I alla fall plockar jag upp KQs UTG och öppnar 3x han är ensam synare på knappen, jag får drömflopp K 5s 3s (toppar + färgdraget) jag betar ut 3k han re-raisar till 7k jag tänker en stund kollar han i ögonen och synar därefter och checkar mörkt innan turn vänds upp, turn är blank 9 han betar 9k jag tänker en stund re-raisar till 25k han tänker i 10 sek och säger: äh vi kör då, och går all in och jag viker upp mina KQs och killen viker upp 58o näst minsta par, han reser sig upp och ska ta min hand och gå därifrån INNAN river landar, jag sitter kvar och säger LUGN vänta på river, KLART som korvspad att en 8a i fel färg landar, en lång suck råder längs hela bordet och killen sätter sig ner igen och ber om ursäkt flera gånger. (över 100k pott) Jag åkte iaf sedan ut mot samma norrman när jag satt i BB med strax över 20k kvar och han lägger big raise från Cut off alla foldar jag kollar upp KJs och ställer han synar med QQ, jag får ingen hjälp... Såg att han även satt kvar idag "DAG2" fast idag hade han slängt på sig kavajen. Såhär i efterhand när bitterheten har lagt sig lite hoppas jag att han vinner hela skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrDon7an Postad 3 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2013 Poker Mania-turren blev en kort historia för mig. Norsk limpfisk floppade ett set mot mitt bra toppar på en dragig bräda som blankade ut. Så med 20k kvar av stacken trebetade jag en lite tiltad kille som spelade var och varannan hand med KQs. Vi floppar färg och brädan ger varken parning eller ett fjärde färgkort, så han fick allt av mig med sin ATs för floppad nötfärg. Så idag blir det att raila RilleG och spela lite CG! Hur ser d ut i Turren, är det många kvar? Och hur går det för vår vän Rille? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 3 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2013 Hur ser d ut i Turren, är det många kvar? Och hur går det för vår vän Rille? Borde väl vara klart vid det här laget, var inne vid 6tiden och då var det finalbord.. Nån som vet vem som vann? Såg att min norrman var kvar vid det laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 4 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2013 Så idag blir det att raila RilleG och spela lite CG! Hälsa han från mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 4 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2013 Borde väl vara klart vid det här laget, var inne vid 6tiden och då var det finalbord.. Nån som vet vem som vann? Såg att min norrman var kvar vid det laget. Jaså var det han? Spelade som en påse nötter. Men det värsta var att han efter han dragit ut en shortstack där han själv bara riskerade en tredjedel av sin, så ställde han sig upp och skrek 'JAAAAAAAAAAA!'. Så sjukt grisigt beteende, han slutade trea. Om vi nu snackar om samma norrman då. Hälsa han från mig. Skulle gjort om jag sett lite tidigare! RilleG slutade på sjätte plats efter en flip blind vs blind. Rille har KT och får syn av 88, floppar tian men får suga ändå eftersom river ger den andre en holk för stege. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 4 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2013 Jaså var det han? Spelade som en påse nötter. Men det värsta var att han efter han dragit ut en shortstack där han själv bara riskerade en tredjedel av sin, så ställde han sig upp och skrek 'JAAAAAAAAAAA!'. Så sjukt grisigt beteende, han slutade trea. Om vi nu snackar om samma norrman då./QUOTE] Satt på bord 3 plats 2 tror jag, om han senare flyttade vet jag inte, han hade väldigt bruna ögon, riktiga björnögon. Vem vann? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 4 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2013 Satt på bord 3 plats 2 tror jag, om han senare flyttade vet jag inte, han hade väldigt bruna ögon, riktiga björnögon. Vem vann? Lite osäker, men jag har för mig de två som hamnade HU dealade en splitt för 85k vardera. Den ena hette Ivan, den andra något på M, tror det var Marcus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 5 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts