Vitae Postad 1 Juli , 2006 Rapport Share Postad 1 Juli , 2006 men hur kan det vara så slaskigt...? är det rena tomtar som sitter där eller vadå? hur mycket är raken på? är pot-limit 50-50 lika slaskigt? 1. Japp, vissa är riktiga tomtar. 2. 5% upp till 200 kr. 3. Har inte spelat pot limit, då de oftast spelar DC och jag skulle bli slaktad fortare än kvickt. Är man några stycken kan man ju försöka starta ett 50/50 PL HE bord också. Löjligt att de inte kan köra spread limit eller NL med tak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaVision Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Nån mer här än jag som ska köra 1000+100 Freez turneringen imorrn på Cosmopol? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vitae Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 DaVision: Hade jag gärna gjort om jag varit i Gbg. Har väntat på en 1k freeze out ett tag nu så jag hade nästan gett upp hoppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Nån mer här än jag som ska köra 1000+100 Freez turneringen imorrn på Cosmopol? I'll be there! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Nån mer här än jag som ska köra 1000+100 Freez turneringen imorrn på Cosmopol? I'll be there! Ses där. Klonken är stor så akta er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Några på forumet som skall slaska 500+100 turren på söndag? Jag och Jola77 skall ner och donera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jola77 Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Mitt mål är att komma före dig Verbal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Lycka te! Hade varit kul om någon av oss kommer ITM. Skall ladda med Turbos nu så man inte blir chockad av All-In lavinen som kommer att komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jola77 Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Kigo kommer oxå lira så vi lär inte komma sist iallafall, lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2006 Nu på söndag (3/9) ska jag spela bort en liten del av mitt gage för en konsert på söndageftermiddag. För att förtydliga ovan oläsbara mening ska jag alltså vara med i 600kr turneringen på CC i göteborg på söndag. Nån mer som ska dit? Isåfall kan ni ju säga hej till mig. Jag är rund och glad och relativt usel på poker trots att jag spelat i 10år. Har två bubbelplaceringar i rad på mina senaste besök så jag siktar på att åka ut tidigt den här gången så jag slipper må dåligt på finalbordet. Ses på söndag. Hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 31 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2006 Med självförtroende kommer man långt, Per Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2006 Hörde nåt på radio idag om ett nytt pokerrum. Var det i Göteborg? Har inte varit där på ett år... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2006 Med självförtroende kommer man långt, Per Och med en gnutta självdistans kan man komma ännu längre. (Med det menade jag inte att gdaily inte har självdistans. Jag vet egentligen inte vad jag menade om jag ska vara ärlig.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Mjaha. Det blev ju inte alls enligt min plan. Jag kom återigen till finalbordet. Åkte som 9a. 7 fick pengar. Men som vanligt var det trevligt. Om nån läser detta som var med kan ni kanske berätta vem som vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaVision Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Hörde nåt på radio idag om ett nytt pokerrum. Var det i Göteborg? Har inte varit där på ett år... Ja de har väl flyttat in pokerborden i rummet till höger om där de stod tidigare om jag fattat det rätt. Har inte varit dit sen EM-kalaset(Göteborgskalaset), men ska förhoppningsvis dit snart igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Hörde nåt på radio idag om ett nytt pokerrum. Var det i Göteborg? Har inte varit där på ett år... Ja de har väl flyttat in pokerborden i rummet till höger om där de stod tidigare om jag fattat det rätt. Har inte varit dit sen EM-kalaset(Göteborgskalaset), men ska förhoppningsvis dit snart igen Japp, det stämmer. Det rummet där det förut stod enarmade banditer har de nu flyttat in 8 bord. Ganska fint tycker jag. Känns mer koncentrerat och kamratligt. Det negativa är ifall man har en kompis som vill kolla när jag tar fel beslut på finalbordet så är det ju svårare eftersom personalen inte vill att det står folk runt borden. Vilket ju o andra sidan är bra på många vis. En liten "rolig" sak hände igår. Vi på vårt bord spelade 50-100 nivån i en timme eftersom vår dealer inte hade hört att det var höjning. Dessutom var det en kille som frågade om pottens storlek varpå samma dealer svarar med "suck...tja...2000...typ". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Hur har det gått med NL-borden? Vilka nivåer kör dom och hur mycket folk brukar det vara? Tänkte främst på fredag och lördagskvällar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jola77 Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Jag och Vgon ska ner och ta hem turren på söndag, är det några fler pf:are som ska ner och lira?? Ska även försöka hinna med och testa NL-borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Är det kört om mitt leg är två månader gammalt? Hjälper det om jag har med min för gamla legitimation och personbevis från skatteverket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaVision Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 Är det kört om mitt leg är två månader gammalt? Hjälper det om jag har med min för gamla legitimation och personbevis från skatteverket? Ring å kolla, men de är nog rätt hårda på den punkten skulle jag tro. Ska själv ner å lira på onsdag (20/9), No Limit 500+100 +2rebuys +1add-on, samt torsdag (21/9), No Limit (Shoot out) 1000+100 Freezeout. Gillar egentligen inte shotout, men när man ändå är i Götet så är det ju lika bra att passa på å lira Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 Är det kört om mitt leg är två månader gammalt? Hjälper det om jag har med min för gamla legitimation och personbevis från skatteverket? mitt leg är 5år gammalt och inte ens polisen har klagat på att det vart gammalt. bara man ser att det är samma person Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Jag och brorsan ska spela 500kr frezeout imorgon. Första gången vi ska lira poker "på riktigt" med dealer och allt. Men... Hur är dresscoden? Kan det finnas chans att man inte kommer in med sneakers och jeans? Står ju på hemsidan att man ska vara klädd som "för en festkväll" och "gärna kavaj". Kan inte riktigt tyda detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berrabb Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Dresscoden stämmer inte med det dom skriver. Men man bör väl inte ta på sig sina sunkigaste kläder. Men har sätt folk med Munktröja och jeans.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Ska lira någon 500+100kr freezeout någon söndag i framtiden, men stämmer de verkligen att 7 spelare får pris av 60? de verkar ju helt sjukt brant prisstruktur isf..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Ska lira någon 500+100kr freezeout någon söndag i framtiden, men stämmer de verkligen att 7 spelare får pris av 60? de verkar ju helt sjukt brant prisstruktur isf..... Det är ju inte brant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts