Gå till innehåll

NLT - Trn, 18/9, Klubben, 250+50, Post-game!


QoS

Recommended Posts

Katjing!! Victory!! :D

 

Jahapp då var jag nyss hemkommen. Spelade bra rätt igenom och mina favoriter stod samtidigt som man prickade nån 50 %are. Var rätt medelstack genom hela turnerningen. Med 3 spelare kvar och medelstack på 55k var blindsen 5/10k. En spelare som gjort en fantastisk comeback på finalbordet går all in med 10,K och jag hittar Q,Q. Callar och damerna står. Efter det föreslår sista man en deal eftersom han är trött (vilket jag iofs också var). Jag accepterar dealen som blir rätt fördelaktig. Jag får 3000 kr mot hans 2400kr. (ordinarie pris 3400/2000).

 

Vet dock inte vad som var roligast. Att vinna turnerningen eller att QoS åkte ut efter 6 min, eller kanske att syna micke_e som försökte bluffa bort mig när jag blindstealat och sagt innan att jag skulle steala :P

 

Hur som helst en skojig turnerning och ett tack till dealern IngeRik som gav mig så fina kort på finalbordet och höll i turnerningen på ett mycket bra sätt. Ingen anledning till oro när du är borta gdaily

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gratulerar! Alltid kul att både spela live samt vinna :)

 

Då får du allt ta och försvara titeln nästa helg, då ska ju jag vara med ;)

 

Jahapp då var jag nyss hemkommen.

 

Bah, det är ju nu du ska sitta och slaska bort din turneringsvinst på något obskyrt cashgamespel, typ sökö hi/lo med damerna vilda. ;)

 

Grattis ännu en gång!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så nu väntar jag på att förlora ännu mer pengar på cashgame! :)

- QoS

Men du drog ju typ 5min innan jag åkte ut, jag hade ju plannerat att stjäla pengar av dig i cashgame :)

 

Vet dock inte vad som var roligast. Att vinna turnerningen eller att QoS åkte ut efter 6 min, eller kanske att syna micke_e som försökte bluffa bort mig när jag blindstealat och sagt innan att jag skulle steala :P

Jag sa ju innan att jag skulle försvara min mörk också, och det var ju nära att jag lyckades."For the record" så vill jag bara säga att jag trodde stenhårt på att min hand stod (J8o som missade totalt). Dåligt av dig att inte ge mig procent på vinsten efter att jag donerade halva min stack i den där handen, men grattis till vinsten iallafall (tror att jag glömde säga det efter turneringen).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar Micke! Well du fick ju i allafall spela lite Sökö på 24h på Klubben. Det var ju rätt intressant ;)

 

Men procent på vinsten... nja riktigt så snäll är jag inte :D

Haha, man kan ju alltid försöka :) Sökön jag spelade igår var nog det sjukaste jag har varit med om, helt sanslöst dåliga spelare. Du såg ju en av de värsta, men det var en där jag mer än dubblade upp när jag fick börja med par i sexor och de enda två som var med i potten hade en varsin fyra synlig och en av dem bettar pott redan på första betningsrundan, den andra synar, jag reraisar pott och en av dem synar. På tredje gatan får jag ett ess i samma färg som min synliga 6a och han en 5a, jag går allin och han synar direkt med A45 där esset och fyran är suited.

 

Sökö ska spelas live med hi/lo split, 8 som qualifier.. blir rätt skoj då :)

Det var ju inte alls skoj, jag fick ju betala bring-in 6 av 8 händer när vi spelade det, också kostade det bara en massa pengar.

 

Backade 2 lax på cashgame efteråt.

Tror jag tog mig vatten över huvudet när jag spelade på det bordet... :)

Vad var det jag sa? Det fanns aldeles för bra spelare och för mycket pengar vid det bordet för att jag skulle våga spela dealers choise mot dem (eller holdem med för den delen, men där är deras edge lite mindre iaf).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...