Tiggr Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Har skrivit och undrat lite överallt ang. detta och ber om ursäkt för det. Eftersom trafiken vid denna tidpunkt är ganska begränsad skapar jag en ny tråd har även svårt att se var den skulle passa in då det gäller flera saker. Jag har spelat på unibet sedan dom kom igång för snart 2 år sedan. Det har gått bra och jag är nöjd med utseendet och det mesta. Genom forumet fick jag reda på möjligheten till bonus som jag tidigare inte känt till. Att kunna spela kvar på b2b samtidigt som man skulle kunna dra in lite bonusar verkade väldigt bra så jag tänkte göra ett försök. Jag började kika på 24h och bestpoker och tänkte börja med 24h. Då jag multitablar på 1-2/2-4NL kändes det som att det skulle gå ganska enkelt och snabbt att spela in bonusen. Jag signade upp till 24h och skulle göra min första deposit på 800€ när jag fick felmeddelandet "deposit limit exceeded". Maxgränsen låg tydligen på 200€ vilket skulle ge en bonus på 60€. För en engångssumma på 60€ kändes detta inte värt jobbet och jag försökte hitta en annan lösning. Jag skapade ett neteller konto för att kunna föra över mer pengar till 24h men stötte på samma problem med max deposit kändes också som överföringskostnader och annat också gjorde att det i slutändan inte skulle bli en lätt förtjänst på 200€. Frågan som jag hoppas att ni ursäktar ligger helt fel är. Finns det någon som genom att hänvisa till sitt andra konto lyckats få upp limiten på kortet eller på något annat sätt lösa detta. * Flytt till 24hPoker gruppen - QoS * Citera
Takigawa Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Maila supporten så kan de höja limiten. Citera
Tiggr Postad 19 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2005 De vill gärna att man skall spela på sidan ett tag innan det görs. Sen vet jag inte om det spelar någon roll om de kikar på mitt b2b konto mailade ang det tidigare men verkar som supporten sover just nu eller så är de trötta på alla mina mail .. Citera
baller Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 "Maila supporten så kan de höja limiten." De vill gärna att man skall spela på sidan ett tag innan det görs. Det är BS, man ska kunna sätta in första insättningen för maxbonus om inte supporten fattar det, har du haft ofur och hamnat fel. Dessutom kanske du vill lira NL10/20 skall du lira lite först med dina 200€ då innan du får spela mer? what... nä, maila supporten till de fattar, fattar de inte så kontaktar du pokerforum.nus 24h kontakt så hjälper de till, se 24h-gruppen för mer info.... Citera
Tiggr Postad 20 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Skickade iväg ett mail till PF's 24h kontakt (pokerforum@support.ee) igår morse men väntar fortfarande på svar. Förstår att han inte kan jobba samma tider som vanlig support men kan jag räkna med att få svar denna veckan? Känns som bonusdagarna rinner iväg då jag reser bort i slutet av månaden. Citera
24hPoker Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Skickade iväg ett mail till PF's 24h kontakt (pokerforum@support.ee) igår morse men väntar fortfarande på svar. Förstår att han inte kan jobba samma tider som vanlig support men kan jag räkna med att få svar denna veckan?Känns som bonusdagarna rinner iväg då jag reser bort i slutet av månaden. Hej Tiggr Har det löst sig? Annars fixar jag detta åt dig idag. Vänligen återkom! Citera
MacGowan Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Jag har exakt samma problem. Löste det sig för dej? Citera
sostlind Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Jag har exakt samma problem. Löste det sig för dej? Urk, Maila mig på stefan.ostlind@24hpoker.com om det inte fixar sig omgående. Neteller har ju ingen gräns dock (nja, 2500 per gång). mvh stefan Citera
Tiggr Postad 11 November , 2005 Författare Rapport Postad 11 November , 2005 Det löste sig kanon samma dag jag kontaktade sostlind. Citera
Recommended Posts