Tiggr Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 När jag skall sätta in pengar på 24h (800€) står det you exceeded your deposit limit. Vad betyder detta. Finns det en limit som jag max får sätta in för att cleara min bonus ? Antar att det också kan vara att kortet saknar täckning då det är helt nytt och kanske inte syncat till "rätt" bankkonto. * RP - QoS * Citera
lfx Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 Det berro på att dom har en gräns för hur mycket du kan sätta in (tror det är €200). Kontakta supporten så fixar dom det. Hänvisa gärna till att du har ett annat konto på b2b (om du har det) så dom inte tror att du är en kreditskortsskurk. Citera
Tiggr Postad 18 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2005 ok tack så mycket. Om dom inte svarar skulle jag kunna sätta in 200€ nu och sätta in vid några senare tillfällen? Tanken är nämligen att cleara 200e bonusen och därmed krävs ~700€ för 30% 200€ Citera
Tiggr Postad 18 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2005 Hah detta verkar ju lagom sjukt. Inte nog med att det verkar vara omöjligt att cleara full bonus genom visa kort blir jag spammad med aktiveringsbrev och har nu kommit upp i 55st. Citera
Recommended Posts