Kimpan Postad 17 September , 2004 Rapport Postad 17 September , 2004 Inga som hälst reads... spelar 3 bord samtidigt. Party Poker 1/2 Hold'em (10 handed) Preflop: Hero is MP3 with J:heart:, J:diamond:. UTG calls, UTG+1 calls, UTG+2 calls, MP1 folds, MP2 folds, [color:]Hero raises, CO folds, Button calls, SB 3-bets, BB folds, UTG folds, UTG+1 calls, UTG+2 folds,Hero caps, Button calls, SB calls, UTG+1 calls. (19 SB) A:heart:, T:heart:, A:club:(4 players) SB bets, UTG+1 folds, Hero raises, Button folds, SB calls. Turn: (11.50 BB) 5:diamond: (2 players) SB checks, Hero bets, SB calls. River: (13.50 BB) 5:heart: (2 players) SB checks, Hero bets, SB calls. Final Pot: 15.50 BB Är jag för aggressiv i denna hand? Citera
Papa Kubo Postad 17 September , 2004 Rapport Postad 17 September , 2004 Herrejävlar. Fixa layouten först. Citera
Papa Kubo Postad 17 September , 2004 Rapport Postad 17 September , 2004 så... Nej. Det är fortfarande otydligt, och värst av allt, vi får ju inte veta hur det går! Det här ska väl inte vara nån jävla tv-serie. Citera
Kimpan Postad 17 September , 2004 Författare Rapport Postad 17 September , 2004 så... Nej. Det är fortfarande otydligt, och värst av allt, vi får ju inte veta hur det går! Det här ska väl inte vara nån jävla tv-serie. kan posta resultatet sen.. vill bara höra hur jag spelat.. resultatet kan ju påverka ens åsikt.. Citera
Sven Postad 17 September , 2004 Rapport Postad 17 September , 2004 Utan någon read på SB så måste man sätta honom på en premuim hand preflop då han 3-bettar från sämsta postition. Jag skulle sätta honom på högt PP alternative AK. PÅ flopppen kanske han fegar ur och sätter dig på AT. Flop: Bra raise Turn: bra bet River: checka här Citera
Hjort Postad 17 September , 2004 Rapport Postad 17 September , 2004 Tog bort min första kommentar då jag lyckats missa att SB trebetat preflopp. I det fallet så håller jag med Sven, och river-checken blir mer självklar. Fast jag skulle vilja veta vad du tänkte om SB då det minst sagt är väldigt viktigt för analysen. Citera
Kimpan Postad 17 September , 2004 Författare Rapport Postad 17 September , 2004 Tog bort min första kommentar då jag lyckats missa att SB trebetat preflopp. I det fallet så håller jag med Sven, och river-checken blir mer självklar. Fast jag skulle vilja veta vad du tänkte om SB då det minst sagt är väldigt viktigt för analysen. eftersom jag inte hade några reads..: Jag satte honom på ett förmodligen högt P, KQs eller JTs .. denna hand låg mitt i en bad streak.. möjligt att jag inte spelat likadant annars.. vet inte.. Citera
Hjort Postad 17 September , 2004 Rapport Postad 17 September , 2004 eftersom jag inte hade några reads..: Du vet väl något om spelarna i allmänhet på den här nivån? Citera
Sven Postad 17 September , 2004 Rapport Postad 17 September , 2004 eftersom jag inte hade några reads..: Jag satte honom på ett förmodligen högt P, KQs eller JTs .. denna hand låg mitt i en bad streak.. möjligt att jag inte spelat likadant annars.. vet inte.. Det vore tomtigt att tre betta från sb med KQs och TJs eftersom du vill ha med mycket folk på floppen med dessa händer. Han ser till att fyra personer måste syna två bets mellan honom och dig och då ovetandes om du kommer cappa i slut ändan. Vad jag försöker säga är att han tvingar ut folk ur potten. Men å andra sidan kanske han är en tomte? *Edit* Jag tycker du spelade handen bra förutom på river. Diskussionen handlar ju om vad han kan ha och vad han sätter dig på. Citera
Recommended Posts