Macaronis Postad 17 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Åkte KQ mot K8s. Han limpar tidigt med K8s jag ställer med KQ och fisken synar. Floppar en 8. Var grymt kul att lira lite tours som omväxling och en 14 plats av 700 deltagare är inte att förkasta. Citera
Rackarn Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Hur mycket deg gav den placeringen ? Citera
Macaronis Postad 17 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Ajaj, trist avslutning. Tycker dock du hade kunnat trycka in pengarna oftare. Just för att du hade egentligen inget att förlora på det samt att du kan med stor sannolikhet få en 40/60-underdogsituation, vilket jag skulle tacka ja till... om man nu får syn... Jo, problemet var att jag inte hittade några kort. När jag hade marginella händer som JTs A8 och liknande så kunde jag inte slänga in pengarna eftersom någon hade höjt innan. Med den typen av händer vill jag ställa in syna en allin. Citera
Macaronis Postad 17 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Var riktigt kul att spela turneringarna. Ska egentligen inte klaga på oflyt men på slutet var jag allin med AT mot A8 och floppar A men på rivern kommer ett till A och vi delar potten. Hade jag tagit den samt min KQ stått mot K8 hade jag haft en bra ställning och troligen också finalbord. Blev ett svagt minus totalt efter allt lir. Kommer med största sannolikhet köra en söndag med turneringar om en vecka igen. Tills dess får jag nöta cg. Citera
Recommended Posts