Nusseman Postad 16 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Lex Storåkers for the win! Fan vad stabilt jag lirar i kväll... Citera
erik87 Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Du skulle gjort som jag Bojen, slaska bort alla markerna tills man har ett BB kvar, då kan man börja spela poker, det är min förhoppning i alla fall. Typ som jag också Citera
robster80 Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Surgubben satte precis en royal på bord 5 Citera
Baloos Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Så jädrans orättvist! Hade det här varit NL hade jag förlorat hela rullen, aldrig i mitt liv har jag blivit så utköpt som jag blev i kväll på denna avart till poker! Citera
Skanke Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 KUNGJÄVEL! Lugn och fin nu.... Citera
Nusseman Postad 16 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Jadå. Men du får hålla med om att snubben är rätt iskall när han synar en trebet preflop med KJo, floppar knekten och klonkar in kungen på river... Snygg stege förresten. Hade trissen. Citera
Skanke Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Jadå. Men du får hålla med om att snubben är rätt iskall när han synar en trebet preflop med KJo, floppar knekten och klonkar in kungen på river... Snygg stege förresten. Hade trissen. Snubben har tagit FL till en helt ny nivå tycker jag. Tack, den floppen satt som en smäck. Att du skulle ha kåkat trodde jag inte på men det var inte långt borta alltså... Citera
PxT Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Etta nu tack vare floppad kåk och mycket action! Citera
Nusseman Postad 16 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Snubben har tagit FL till en helt ny nivå tycker jag. Verkligen Citera
emilio_barzini Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 åååh va skönt! Är short och bara sitter och väntar på en hand. Hittar JJ i utg och höjjer. Får 2 syn. Flopen blir låg och 2 klöver. BB har ju såklart 97s och klonkar in färgen på rivern efter att jag är all in på turn. hejja fixed Citera
PxT Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Hade sinnessjukt många outs att slå ut en kille inför river men klonkade inte! Färgdrag, öppet stegdrag samt två levande... Citera
Nusseman Postad 16 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Hade sinnessjukt många outs att slå ut en kille inför river men klonkade inte! Färgdrag, öppet stegdrag samt två levande... Det är för många outs. Du får ha max 8 outs för att klonkriggen ska funka Citera
Ving Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Själv spelar man fixed till vardags och blev 27:a. Funkar inte att lira mot en massa "No-limit-tomtar"...! Hade ingen flyt alls. Var jag i överläge blev jag utdragen och tvärtom. Citera
Mr Zero Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Själv spelar man fixed till vardags och blev 27:a. Funkar inte att lira mot en massa "No-limit-tomtar"...! Hade ingen flyt alls. Var jag i överläge blev jag utdragen och tvärtom. Dito. Men jag bev inte ens 27:a Citera
PxT Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Finalbord nu, lycka till allihopa! Det lär jag behöva iaf! Citera
Skanke Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Torskade det mesta av min stack med AJ mot AQ, A på flopp. Sedan fick jag KQ och mötte AJ... Ut som tia Citera
cyanid Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 hehe jag ja lycka till alla... jag klara mig så jag håller släktens fana högt (svåger med Rebs så vi har nu 3 raka finalbord i släkten) Citera
HeyJohan Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Jag tycker inte att det faktum att jag har haft 2 st fyrtal inte behöver bevisa att det är riggat Citera
Recommended Posts