brander Postad 1 Juni , 2008 Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 Är det någon som orkat knåpa ihop en layout för primas mini-view? Skulle uppskattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
t3h_h4x0r Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Tja, ar det nan som vet om man kan fa PAhud att fungera pa ongames miniview????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KalleKanon Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Tja, ar det nan som vet om man kan fa PAhud att fungera pa ongames miniview????? Detta kanske kan vara något? http://pokeracesoftware.com/forums/viewtopic.php?t=7136 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Någon som vet hur man får statsebn att sluta blinka vid bordet, spelar på prima. Är det nån inställning på skärmen eller vad kan det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Ser något rörigt ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elninjopink Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Någon som vet hur man får statsebn att sluta blinka vid bordet, spelar på prima. Är det nån inställning på skärmen eller vad kan det vara? Jag har problem med samma sak. Har letat runt lite på internet men inte hittat någon lösning. Ska nog ta och fråga PokerAce-snubben på 2+2 nån dag. Jag återkommer om jag får svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brander Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 Jag har problem med samma sak. Har letat runt lite på internet men inte hittat någon lösning. Ska nog ta och fråga PokerAce-snubben på 2+2 nån dag. Jag återkommer om jag får svar. Att kryssa i "flicker free drawing" löser problemet för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
motalla Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 Hur väljer jag en layout till borden i detta program? Nu har jag gått in i layout manager och tagit import. Sedan har jag valt den jag vill ha och sparat den men det ända som visas på borden är den layouten som ligger inne från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickard_o_h1 Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 tjena tjena! Just köpt och laddat ner poker ace hud. Spelar på ongame och undrar hur man ska lyckas få statsen så att dom inte täcker motståndarnas namn och stack storlek. Just nu så ligger de och täcker den informationen på dom spelare som sitter längst ner på bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
agentr Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Tja. Får inte PAhud att funka till Ongame(Redkings klient), har ställt in databaser och allt som vanligt. Har v1.19.7 beta. Någon annan som haft samma problem? Spelar inte med mini-vy. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CalleAA Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 Någon som vet om PAHud fungerar till Everest poker? Finns det något annat program man kan köra som fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebgokz Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 Någon som vet om PAHud fungerar till Everest poker? Finns det något annat program man kan köra som fungerar? Pokertracker 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Fixar och trixar lite med datorn(ny cpu, minne, kastar om lite diskar osv) Passar på att uppgraderar till postgreSQL 8.3 också....(alltid händer oförutsedda saker när man trixar) Tänkte sätta mig ner och njuta över lite kaffe och poker en stund.... => Error när man ska uppdatera databas cachen från PT. Så läser jag att PAhud inte fungerar tillsammans med postgreSQL 8.3 #¤"%"#¤%¤#" Frågan är då: Finns det nåt trick att få det att fungera(förutom att slå av användning av cachen) eller måsta jag gå tillbaka till postgreSQL 8.2? ___________________ Edit: Bah, nevermind...fixade det med att installera även postgreSQL 8.2 som körs på annan port, flyttade över databaserna till den. Nu funkar PAhud åter. Så om de inte kommit fram innan i tråden: PAhud fungerar inte helt korrekt med postgreSQL 8.3. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 11 November , 2008 Rapport Share Postad 11 November , 2008 * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 Jag har ett problem när jag kör PAH till Ongame. Någon slags "Pop-up table on action" aktiveras av PAH och det är väldigt störande. Någon som har haft samma problem på Ongame eller någon annanstans och har en lösning på problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielhoch1 Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 Finns det nagon livetracker (PAHUD mm) som funkar pa b2b? undrar samma sak, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
walkalone Postad 5 December , 2008 Rapport Share Postad 5 December , 2008 Är det svårt att använda pokertracker initialt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 PokerAce Hud hittar inga bord åt mig från ongame(bestpoker). whyyyy. har lagt till databasen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 PokerAce Hud hittar inga bord åt mig från ongame(bestpoker). whyyyy. har lagt till databasen... BUMP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 14 Maj , 2009 Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 Går det få PAHUD att stödja Betfair? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jamalbudim Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 Går det få PAHUD att stödja Betfair? bump! går de? fin signup bonus på Betfair nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts