Black_Jim Postad 23 Juni , 2007 Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 Hej! Vilken Aggression Factor är det som "alla" använder? Där runt 1 anses som tight/passivt och runt 4-5 väldigt agg. Aggression Frequensy Flop trodde jag att det var först, men den visar ju runt 50 på en del spelare, på få händer förvisso.... Är det Aggression Frequensy Total? eller kanske Total Aggression Postflop? Tacksam för svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 jag får inte paHud att fungera med prima.. den känner inte ens av borden. någon som har nån ide ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mira Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Har använt PO men varje gång det har varit en update så blir det nått krångel. Så nu har jag skaffat PT och PAHud. Men en ärthjärna som jag kan inte få det att funka. Kan någon vara så hjälpsam att berätta hur man "kopplar ihop" PT och PAHud? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BlueSWE Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Ladda ner och kör senaste beta'n av PaHud så funkar det med Prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hollot Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 Så pa HUD har inte stöd för everest ännu? Hittade iaf inte det på deras sida. Men tycker jag sett i någons videodagbok nångång att de använde det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vegas2006 Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Någon som vet hur man får acehud och fungera med ipoker sajter? finns ju inte med och välja under "preferences" när man skall ställa in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
overmuch Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Någon som vet hur man får acehud och fungera med ipoker sajter? finns ju inte med och välja under "preferences" när man skall ställa in det. Funkar inte på Ipoker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garvin Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Kolla in nya betan, version 1.17.9, den stödjer iPoker (exakt hur bra det fungerar än har jag dock inte ännu hunnit pröva). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Vad är det för skillnad på pokerHUD och pokerAce Hud? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Du måste gå in i layoutmanager och flytta statsen så att de ligger rätt. Exakt hur måste jag flytta statsen så att dom ligger rätt för Prima mini-view? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LillaMy Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Jag har problem med prima och PAHUD jag kör beta versionen, men får felmedelande "Error importing database" eller liknande, min databas innehåller runt 80k händer det borde väl inte vara något problem? Jag har såklart full version. Någon som vet vad jag kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Funkar PA till eurobets/ongames minibord? INGEN som vet? Det är ju för bövelen tretusen grinders från pf på ongame... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Någon som har en bra layout för iPoker? Vanliga storleken på borden, 6-manna. Jag har försökt ändra min, men ingenting händer. Den ändrade layouten ligger kvar. Orkar någon pilla så är det dessa stats jag vill ha med på alla spelare: VP$IP% Preflop Raise % Postflop AF % Att. to steal % Fold Big Blind to steal % Continuation Bet % Fold to Continuation Bet % Lyckades göra en trevlig layout till Full Tilt utan problem förut. Men när jag ändrar på samma sätt nu så händer ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kisscool Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2007 Kolla in nya betan, version 1.17.9, den stödjer iPoker (exakt hur bra det fungerar än har jag dock inte ännu hunnit pröva). jag vet att det inte funkar till miniview för mig iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
axelsson Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Funkar PA till eurobets/ongames minibord? INGEN som vet? Det är ju för bövelen tretusen grinders från pf på ongame... Jag får bara ett bord av x att fungera varje gång jag spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
herlands Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Jag får bara pokerace HUD att fungera på 2 bord samtidigt, lirar på Ipoker.... Nån som vet vad det kan bero på? Kör med senaste versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lurifax Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Har problem med PT + PAHud... Har testat på Full Tilt, Ipoker (Titan) och Parbet och det fungerar så tillvida att den visar stats etc. Problemet är att den inte uppdaterar under spelets gång, samt ibland bara tar med säg, 200 händer, av kanske 1000 som finns i PT. Det största problemet är dock att den inte uppdaterar utan att jag måste starta om hud för att få stats på nytillkomna spelare.. Någon måste väl ha samma problem tycker jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebla Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Hi lads, Läser under Supported Sites på PokerAceHuds hemsida att man stöder Betfair, men då under Crypto-skinsen och Betfair tillhör inte Crypto längre. Nån som vet PokerAceHud går att använda med Betfair nowadays? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Hi lads, Läser under Supported Sites på PokerAceHuds hemsida att man stöder Betfair, men då under Crypto-skinsen och Betfair tillhör inte Crypto längre. Nån som vet PokerAceHud går att använda med Betfair nowadays? Nej, det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dodger77 Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Har oxå det problemet att det bara funkar på två bord, ingen som har nån idé varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 23 September , 2007 Rapport Share Postad 23 September , 2007 Mitt PA har helt lagt av...hittar inte borden på ongame...funkade innan idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MickeG Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 Har oxå det problemet att det bara funkar på två bord, ingen som har nån idé varför? Har också samma problem. I PokerAceHud får jag bara upp 2 bord som visar stats. Vad ska jag göra?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
im2x3m4u Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 JAg får inte Pokeracehud att fungera på PRima vad är fel? har testat betan + vanliga och gjort som det står under manualen på huds hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freso Postad 6 November , 2007 Rapport Share Postad 6 November , 2007 Gick det att konfigga så att man ser sina egna stats? Man skulle gärna vilja se hur man spelar under sessionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
legendar Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 PAHud funkar inte tillsammans med Svenska spel eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts