freggan85 Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Gratulerar till den fina potten. Och som sagt på den nivån så låser dem flesta motspelarna in sig med en kåk och bestämmer sig för att de har den bästa handen och sen bara toktrycker raisekanppen. Skulle aldrig sluta raisa med en andranöt av den typ, okej om man sitter med en färg utan nötter men kåken e en alldeles för stark hand. Citera
Potz Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Här blir turn 15-bettad. Förstår inte hur man kan förespråka ännu mer höjningar utan en ordentlig read... Citera
flibben Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Här blir turn 15-bettad. Förstår inte hur man kan förespråka ännu mer höjningar utan en ordentlig read... Jag skulle nog kunna hålla med här, här har man ändå fått ut ganska så max ändå Citera
Von oben Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Gratulerar till fin pott! Slutresultat i denna pott ändrar dock inte mitt "tänk" på något sätt. Det intressanta dock....hade Tandem spelat på samma sätt vid liknande i framtiden? Framförallt,sådant här TROR jag inte duger på högre nivåer emot bättre spelare-och dit strävar vi alla. Å andra sidan kan jag mycket väl förstå(om än inte hålla med om)Gyres sätt att se på saken.0.5-1 är troligtvis helt annorlunda än 5-10,och det är inte fel att rätta mun efter massäck om man säger så. Trots allt,och i och med Tandems funderingar angående detta....det blev för många höjningar turn! Citera
cOP Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 På river kan du väl check-syna om du är jätte orolig men det kommer ju kännas rysligt vekt om han t.ex. visar K8, A8, 85 lr min personliga gissning 55. *host host* Citera
Recommended Posts