Se7en Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2005 Jag tänkte att vi kör en insamling först och bestämmer sen vart pengarna går. Har konton på cirka 25 sajter så det är bara att PM från viken sajt ni vill skänka en slant. Har jag inget konto från just din sajt öppnar jag självklart ett konto även där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2005 jag kan skjuta till lite pengar om pengarna går till fonden: Seahorse Entertainment Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Se7en Postad 13 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2005 ja hur körd i huvudet är man inte? Tjejen måste ha trott att jag går på droger eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NeoSlayer Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2005 Kan du inte komma med lite tips om vad det ev skulle gå till istället.. vore ball om typ pf.nu:s medlemmar kommer i någon blaska för dom har skänkt X pengar till ngt kul... positiv reklam för poker iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts