Swedish-Hero Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2005 Hej det är så att min lillebror har nyss gått bort hastigt i en bilolycka och jag skulle vilja göra en minnessida (hemsida) med kort samt ett plank , eller gästbok där kompisar och bekanta kan skriva av sig lite! Hjälp uppskattas! är kass på hemsidor och domän osv! men jag lär mig snabbt saker och ting! Mvh Hero * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2005 Swedish-Hero, beklagar verkligen! Ta en titt på http://www.blogger.com så komma du snabbt igång med en dagbokslikande minnessida. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swedish-Hero Postad 13 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2005 Tack så hemskt mycket!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts