MrPitch Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Grattis, men jag håller nog på Ken... sorry Goldwinner Citera
Goldwinner Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Grattis, men jag håller nog på Ken... sorry Goldwinner Tack =) Det är ingen fara jag har ett strongt stöd som tro på mig Citera
hovnarr Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Andreas, hur många outs har du ifall du har fyr korts färg på floppen? dvs din hand A(hjärter) K(hjärter) floppen 4(hjärter)5(hjärter)10(spader) ? Anledningen till jag är bitter och avundsjuk är för jag åkte som 3. Haha.. Lycka till Andreas Klonkmaster... Citera
Goldwinner Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Andreas, hur många outs har du ifall du har fyr korts färg på floppen?dvs din hand A(hjärter) K(hjärter) floppen 4(hjärter)5(hjärter)10(spader) ? 9outs hehe Anledningen till jag är bitter och avundsjuk är för jag åkte som 3. Haha.. Lycka till Andreas Klonkmaster... HAha förstår det kan inte vart roligt surt som fan men du vann en bok alltid något=) Tack ska du ha nu gäller det bara att klonka in en vinst mot ken tydligen var ju jag den bästa av oss 105 nu gäller det bara se hur långt den klassen visar och det återstå att se=) Citera
double-h Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Grattis till segern! Hur mycket livepokererfarenhet har du? Hur länge har du spelat? Vilka nivåer spelar du på? Ditt självförtroende verkar det ju inte vara något fel på, men tor inte att det räcker om du ska slå Ken? Men lycka till i varje fall. Citera
Goldwinner Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Grattis till segern! Hur mycket livepokererfarenhet har du? Hur länge har du spelat? Vilka nivåer spelar du på? Ditt självförtroende verkar det ju inte vara något fel på, men tor inte att det räcker om du ska slå Ken? Men lycka till i varje fall. tack ska du ha=) jag har spelat sen jag var liten men bara Five cards stöt poker tex holdem är väl ca 3 år och online 1 år. jag spelar mest 5-10 men även mindre där du kan hitta mig på alla nivåerna=) Jag kan lova dig mitt självförtroende är det inget fel på och jag har svårt att tänka mig nån annan som går in för att förlora=)? Som sagt i will fight to the end=) Citera
frescha Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Grattis till Goldwinner och Swede! Citera
Goldwinner Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Tackar jag bockar och bugar Citera
brandt Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Grattis Goldwinner. Tyckte det var rätt kul när man läste RUBRIK: 24-årig nattportier från Jönköping är folkets pokerman mot Ken Lennaárd Då jag oxå är 24 år från Jönköping och jobbar som nattportier. Men sen åkte jag ut på 30:e plats, så där sprack ju likheterna Lycka till iaf, Jag håller på dig i denna match. Citera
Goldwinner Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Grattis Goldwinner. Tyckte det var rätt kul när man läste RUBRIK: 24-årig nattportier från Jönköping är folkets pokerman mot Ken Lennaárd Då jag oxå är 24 år från Jönköping och jobbar som nattportier. Men sen åkte jag ut på 30:e plats, så där sprack ju likheterna Lycka till iaf, Jag håller på dig i denna match. Tyckte det också lät rätt kul l Tack ska du=) Citera
Carlsberg Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Grattis Goldwinner!!! Blir spännande att se matchen - "Folkes man" vs Ken! Citera
Goldwinner Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Grattis Goldwinner!!! Blir spännande att se matchen - "Folkes man" vs Ken! Tack=) Citera
two_aces Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 Andy, grattis till vinsten. Spelat lite med dig på waks i jönköping, men har inte sett dig där på ett tag. Lycka till mot Ken. Citera
Goldwinner Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 Andy, grattis till vinsten. Spelat lite med dig på waks i jönköping, men har inte sett dig där på ett tag. Lycka till mot Ken. Tack ska du ha =) Jag har inte haft möjligheten att komma ner men jag kommer komma nästa år=) /Andy Citera
grebban Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 Grattis Goldwinner Nu slår du Ken, sen så ses vi på EPC 2006 ??? /Grebban Citera
Goldwinner Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 Grattis Goldwinner Nu slår du Ken, sen så ses vi på EPC 2006 ??? /Grebban Tack ska du ha=) Helt klart han har satt sin sista potatis kommer en Anm snart till EPC /Goldwinner Citera
PepsiMax Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 När går matchen av stapeln? Citera
Goldwinner Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 När går matchen av stapeln? inget spikat än tyvärr men förmodligen i början av nästa år=) Citera
danielfroberg Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 Plocka ner "Kenta" på jorden med några "ofrivilliga" calls! Citera
Goldwinner Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 Plocka ner "Kenta" på jorden med några "ofrivilliga" calls! lol Citera
garpen Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 Fortfarande inget datum satt? Citera
Nickefik Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 DEt blir inget tyvärr=) Orsak? Citera
Goldwinner Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Ingen aning...Tid trodde jag först men tydligen har han tid och spela heads up mot andra så jag skiter i det. Citera
Doc Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Ingen aning...Tid trodde jag först men tydligen har han tid och spela heads up mot andra så jag skiter i det. Vadå? Står han inte vid sin utmaning längre? Eller uppfyller du inte kraven som han ställde upp? Om han bara vägrar kan du ju lätt ordna lite dålig publicitet åt honom genom att ringa några kvällstidningar. Citera
Recommended Posts