Gå till innehåll

Sverige vs Ken hösten 2005!


Nordkorea

Recommended Posts

Syd-korea, inget är havererat. Har du verkligen varit inne på U2Poker.com och kollat? Turneringen blir av och prissumman är garanterad. Allt är som planerat. Klaga inte på andras initiativ utan att ha egna idéer. Det här är ett kul projekt som jag kom på när vi satt ett gäng och söp på pokerklubben Sviten i Stockholm och dagen efter var det hela igång. Att ta upp anmälningsavgiften direkt innan jag hade klart med en onlinesajt hade ingen ställt upp på. Jag ville att folk skulle känna sig säkra på att allt sköts seriöst, och nu när Stefan Ekman (pokermiljonvinnare och eventerfaren) tagit över ansvaret vet jag att allt genomförs ordentligt och professionellt.

 

Jag gillar inte negativa personer som klagar rakt ut. Jag tror på kärlek. Ring gärna mig direkt nu så tar vi en fika och snackar igenom vad du har emot mig. :-)

 

 

/ Jack, 0735-035 366

 

 

Med andra ord ännu ett av Jacks havererade projekt :-(

 

Varför tog du inte upp anmälningspengarna i samband med första anmälningen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 177
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Med andra ord ännu ett av Jacks havererade projekt :-(

 

Varför tog du inte upp anmälningspengarna i samband med första anmälningen?

 

Men seriöst skapa du en användare bara för att klanka ner på någon som tar initiativ?

 

Jag kommer med största sannolikhet ta den här chansen och jag tycker det är bra med folk som gör något helt utan egen vinning.

 

Så varför gnälla? skit i att spela om det inte passar, så kan vi andra ha en rolig stund och en chans att vinna 220000kr med €42 i egen insats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nordkorea, kan man ännu anmäla sig? Eller är det endast de som kontaktat dig tidigare som får vara med?

 

 

Hej Jaroiten!

 

Turneringen är nu öppen för alla. Det är bara att gå in och rega sig hos U2Poker.com

 

På söndag smäller det! Vem blir folkets spelare och går upp i ringen mot Ken Lennaard?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar på B2B via U2poker.com - Inget illa om U2poker egentligen, men nätverket verkar inte bra.

 

Vad händer om det blir jätte-lagg när turneringen körs?

Nordkorea: Läs den här tråden och min kommentar i den.

Med risk för att det blir lagg gäller det att gambla hårt i början för att bygga en rejäl stack?! Sen när det blir "turbo" och blindsen går upp var annan giv så gäller det att ha rejält djupa stackar, va?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar på B2B via U2poker.com - Inget illa om U2poker egentligen, men nätverket verkar inte bra.

 

Vad händer om det blir jätte-lagg när turneringen körs?

Nordkorea: Läs den här tråden och min kommentar i den.

Med risk för att det blir lagg gäller det att gambla hårt i början för att bygga en rejäl stack?! Sen när det blir "turbo" och blindsen går upp var annan giv så gäller det att ha rejält djupa stackar, va?!

 

Hej Cyntax. Jag kan ju inte svara å B2B:s vägnar vad gäller det tekniska, men om internet strular och allt lägger ner så får man väl fortsätta turneringen vid ett annat tillfälle. Hur brukar man göra i pokersammanhang om "worst case scenario" dyker upp?

 

Apropå turneringen: Messa som sitter bredvid mig här på poker loungen hos Southpoint säger att han kommer att vinna på söndag. Någon som vill ta upp ett bet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är om jag inte skulle vara mest nöjd med andraplatsen med tanke på att jag har ett så himla dåligt pokerface att ken skulle totalt läsa sönder mig, åker jag till thailand får jag ju ha kul!

jag tycker det är snyggt av U2 poker att ta över det och garantera summan oxå, creds till Stefan!

Och till dig jack, som tog initiativet 8-)

 

Men jäklarns vad kul det skulle vara att spela mot honom, dock skulle det väl vara mitt dyraste nöje någonsin för att antal tiotusenlappar i timmen! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..........

Apropå turneringen: Messa som sitter bredvid mig här på poker loungen hos Southpoint säger att han kommer att vinna på söndag. Någon som vill ta upp ett bet?

 

Den där Messa verkar ha humor han.... Givetvis kommer jag att vinna. Allvarligt talat, det är jag ABSOLUT helt övertygad om. ;)

 

Det ska bli grymt kul det här. Vill passa på att tacka Nordkorea för att ha dragit igång detta och U2Poker för att dom garanterar priset. Faan, jag gillar folk som tar initiativ, tänk om vi kunde se lite mer sånt här på forumet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar på B2B via U2poker.com - Inget illa om U2poker egentligen, men nätverket verkar inte bra.

 

Vad händer om det blir jätte-lagg när turneringen körs?

Nordkorea: Läs den här tråden och min kommentar i den.

Med risk för att det blir lagg gäller det att gambla hårt i början för att bygga en rejäl stack?! Sen när det blir "turbo" och blindsen går upp var annan giv så gäller det att ha rejält djupa stackar, va?!

 

Jag känner inte igen mig i detta. Har spelat där en hel del och kan inte se att det skulle vara mer strul där än på något annat nätverk. Men som sagt, det är ju bara hur jag har upplevt det. Men att U2Poker inte skulle kunna fixa en turnering ser jag som uteslutet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för allt stöd och tummar upp!

 

Nu är det bara 4 dygn kvar tills det smäller. Har pratat med Emma på Expressen Poker och hon är sugen på en intervju med vinnaren (om han/hon vill det of course) direkt på måndag.

 

Pengarna är garanterade. 100 000 till vinnaren som används till att spela HU mot Ken Lennaard. Ken väntar ivrigt på vem det blir som ska möta honom. Enda nackdelen är väl att grabben verkar vara på väg mot en ny formtopp just nu (Monte Carlo Millions) ... :-)

 

Kommentar jag fick i går på Klubben under mörkpoker-SM:

 

"Med endast 34 anmälda just nu lär det bara bli 70-80 som spelare på söndag, max. Ett jättevärde för de som deltar."

 

Börjar känna att kanske t o m jag har en chans att ta hem det hela! Lova att ni inte klagar på att det var riggat då. LOL.

 

/ Jack

 

 

..........

Apropå turneringen: Messa som sitter bredvid mig här på poker loungen hos Southpoint säger att han kommer att vinna på söndag. Någon som vill ta upp ett bet?

 

Den där Messa verkar ha humor han.... Givetvis kommer jag att vinna. Allvarligt talat, det är jag ABSOLUT helt övertygad om. ;)

 

Det ska bli grymt kul det här. Vill passa på att tacka Nordkorea för att ha dragit igång detta och U2Poker för att dom garanterar priset. Faan, jag gillar folk som tar initiativ, tänk om vi kunde se lite mer sånt här på forumet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Phu... det var segt.. Har tränat exakt hela dagen. Eller tränat och tränat... Jag har "taggat" genom att kolla igenom alla scener ut Riket där Ken är med.

 

Min sambo har skött fjärrkontrollen medan jag har fört små anteckningar över hur han beter sig i olika situationer. Jag känner att det är på tiden att börja uppvärmningen inför mitt möte med Ken. Kan inte förbereda sig nog mycket...

 

Det skall även bli spännande att se vem av er som tar hem andrapriset. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, jag vill ju inte förstöra nöjet för nån och jag låter sagge leva på hoppet ända tills vi hamnar HU... Men jag kan inte släppa segern gratis liksom... Så ta du med din flickvän till Thailand sagge, och ha det så kul! Jag berättar direkt sen hur det var när jag har vunnit mot Kax-Ken... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, jag vill ju inte förstöra nöjet för nån och jag låter sagge leva på hoppet ända tills vi hamnar HU... Men jag kan inte släppa segern gratis liksom... Så ta du med din flickvän till Thailand sagge, och ha det så kul! Jag berättar direkt sen hur det var när jag har vunnit mot Kax-Ken... ;)

 

 

Nu är du antingen full eller väldigt väldigt trött. För sällan har jag hört någon yra så vida pass... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det ikväll eller har det varit? Försent att anmäla sig?

 

Det är på söndag. Det ska inte vara försent att anmäla sig.

 

Men det är ju ganska meningslöst att anmäla sig efterson vi alla här redan vet vem som kommer att vinna. Fast det är klart, du kanske är sugen på den där Thailandsresan ;-)

 

Men jag måste erkänna att jag börjar känna press nu när jag så favorittippad av alla er andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det ikväll eller har det varit? Försent att anmäla sig?

 

Hej SilverRaeven!

Uttagningen (turneringen) är på söndag kl 19 hos U2Poker.com och det går att passa in en plats redan nu. Hoppas vi ses vid finalbordet, jag är i toppform och kanske tar hem hela rubbet själv. Det vore rätt coolt, faktiskt. :lol:

 

/ Jack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hade varit kul att lira men eftersom jag alltid vinner när jag spelar kommer jag inte hinna byta till rätt B2B-skin och lira den mycket viktigare och oändligt mer prestigefulla forumturneringen i PLO/8 kl 21.20 på söndag.

 

Du är ju ändå deadmoney på omaha8 så det blir ju bara bättre för dig att blindas bort ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nordkorea, det har dykt upp ett litet problem...

 

Du skrev någonstans att en reporter på Expressen ville ha en intervju med vinnaren och att den skulle äga rum redan på måndagen. Så långt allt väl. Men igår fick jag veta att jag kommer vara på resande fot med kunder under hela måndagen. Så jag undrar om du kan snacka med Expressen och kolla om det går bra att vi tar intervjun på tisdag istället?

 

Ha det gott så "ses" vi i morgon!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nordkorea, det har dykt upp ett litet problem...

 

Du skrev någonstans att en reporter på Expressen ville ha en intervju med vinnaren och att den skulle äga rum redan på måndagen. Så långt allt väl. Men igår fick jag veta att jag kommer vara på resande fot med kunder under hela måndagen. Så jag undrar om du kan snacka med Expressen och kolla om det går bra att vi tar intervjun på tisdag istället?

 

Ha det gott så "ses" vi i morgon!

 

OK; jag meddelar Expressen. :-)

Nu är det 40 anmälda och du har en chans på 40 att ta hem de 100 000 kronorna. Ken sa i går på SM att han är laddad för att ta sig an utmanaren. Och U2Poker.com är alltså platsen där allt sker i morgon. Det går att spela via 24hPoker.com också. 42 euro satsar man för möjligheten att antingen få möta Ken headsup eller komma 2a och få en Thailandsresa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...