Roberteriksson Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Mike Caros och Matt Lessingers "The Book of Bluffs" går att beställa på amazon nu, är det någon som vet någonting om den? * Lite RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2005 Huvudsyftet med den där boken är att ta med den till livespelet och bläddra i den hela kvällen så att de andra ser det. Sen bluffar man inte en enda hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrALMIGHTY Postad 23 December , 2005 Rapport Share Postad 23 December , 2005 Läste ur de första kapitlen på amazon och jag tyckte den verkade riktigt bra! Ingen som läst den och kan berätta lite mer om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Jag har köpt den och ska läsa den snart. Jag får återkomma med synpunkter men jag hoppas att den ska revolutionera mitt spel eftersom jag är ganska dålig på just bluff-spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Jag har köpt den och ska läsa den snart. Jag får återkomma med synpunkter men jag hoppas att den ska revolutionera mitt spel eftersom jag är ganska dålig på just bluff-spelet. Väntar med spänning på en intressant recension! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Jag har köpt den och ska läsa den snart. Jag får återkomma med synpunkter men jag hoppas att den ska revolutionera mitt spel eftersom jag är ganska dålig på just bluff-spelet. Väntar med spänning på en intressant recension! Bump. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 har läst halva... inte hunnit mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spyse Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 Jag har köpt den och ska läsa den snart. Jag får återkomma med synpunkter men jag hoppas att den ska revolutionera mitt spel eftersom jag är ganska dålig på just bluff-spelet. Väntar med spänning på en intressant recension! Bump. Word! Ingen som vill komma med åsikter om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spyse Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 Jag har köpt den och ska läsa den snart. Jag får återkomma med synpunkter men jag hoppas att den ska revolutionera mitt spel eftersom jag är ganska dålig på just bluff-spelet. Väntar med spänning på en intressant recension! Bump. Word! Ingen som vill komma med åsikter om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rincewind Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 Jag blir upprörd! Enligt APA måste det vara sex författare eller fler för att få skriva "et al" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rincewind Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 Jag blir upprörd! Enligt APA måste det vara sex författare eller fler för att få skriva "et al" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 kortfattat: En bra bok, kan finnas med på en topp 5 lista. Finns egentligen ingen annan literatur som beskriver ämnet i någon vidare utförlighet, vilket också ger pluspoäng till boken samt att den språkligt är bättre än majoriteten av 2+2alster (ja det blev en satans lång mening men jag orkade inte fixa). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 kortfattat: En bra bok, kan finnas med på en topp 5 lista. Finns egentligen ingen annan literatur som beskriver ämnet i någon vidare utförlighet, vilket också ger pluspoäng till boken samt att den språkligt är bättre än majoriteten av 2+2alster (ja det blev en satans lång mening men jag orkade inte fixa). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roberteriksson Postad 7 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Intressanta historier framför allt men inte så mycket psykologi eller tankemönster att följa, men en skön läsning. Kan inte säga att jag har lärt mig någonting just av den men är man beroende av att läsa pokerböcker så är man... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts