Stahl Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Har beställt ett par Sony MDR-EX71SL ( Länk hittas här ). Någon som har erfarenhet av dessa och kan komma med åsikter om dem? * Mini RP - QoS * * Du har fan tvångsbeteende, QoS... rubriken var riktigt bra som den var!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Har bara provlyssnat på dom lite grann, men tyckte nog Koss liknande lur, the Plug, var lite mer prisvärd. Under halva priste får du ge för en sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emf Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Jag kan inte annat än att stormrekommendera de där lurarna. Bättre ljudkvalité och passform än The Plug. Mina klara favoritlurar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Hmmm.... kanske får tänka om. Däremot så vill jag minnas att sonylurarna kostat mer? Eller finns det en till modell? Har trasat sönder mina koss så man kanske skaffar sig ett par... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 12 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2005 Dem är väl i stort sett dubbelt så dyra som koss tror jag. Beställde koss först men ändrade sen till sonys, och verkar som jag gjorde rätt val då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts