NALLE Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Redan för ett par veckor sedan antog jag Ken´s utmaning. Just nu håller vi på att ordna det administrativa. Information om var detta kommer äga rum kommer publiceras senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mike86 Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Och utmaning bestod av? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juan1904 Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Nalle Är du samma Nalle som slog Swedish Poker Challange-rekordet i hög puls? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 En mycket intressantare utmaning är just nu publicerad inne hos ett annat pokerforum Kolla här: http://www.wsop.info/se/new/index.asp?page=leseinnlegg&InnleggID=6220 Jag gillar att det är en uttagning där vi allihop kan få strida om vem som ska "knäppa Ken på näsan". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Och utmaning bestod av? Kens 120k kr mot utmanarens 100k kr i HU NLHE, 40bb eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 400bb var det nog, minst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NALLE Postad 10 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Japp, samma Nalle. Hade dock en 75a i mig vid pulsrekordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frescha Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Japp, samma Nalle. Hade dock en 75a i mig vid pulsrekordet. Hahaha, men rekordet är trots allt ditt NALLE! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Hade dock en 75a i mig vid pulsrekordet. Vägen till vinnande powerpoker...läs och lär, ungar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torsus Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Hade dock en 75a i mig vid pulsrekordet. Vägen till vinnande powerpoker...läs och lär, ungar... Han har kanske blivit inspirerad av Stu Ungar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Hade dock en 75a i mig vid pulsrekordet. Vägen till vinnande powerpoker...läs och lär, ungar... Han har kanske blivit inspirerad av Stu Ungar? Ja, just precis! Styrker bara min tes att doping är förtalat... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K4lle Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2005 Lycka till säger jag! Förresten, konstigt att det inte är nått liv i denna tråden..Ken brukar ju orksaka känslostormar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2005 Inget att hetsa upp sig för. Jag och 249 andra kommer att försöka vinna MTT:n för att gå upp mot Ken. Är snarare mer orolig för att åka i "kvalet" på ett bad beat än att åka mot Ken. Honom läser man ju som Usama läser Koranen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2005 Säkert att det itne är NALLE från Nalles show? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Se7en Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2005 Säkert att det itne är NALLE från Nalles show? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 29 December , 2005 Rapport Share Postad 29 December , 2005 Har man missat alla utmaningar? "Folkets spelare" och Nalle. Har de mött Ken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts