mizterG Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Spelar en hel del nätpoker och gör även många av mina skoluppgifter på datorn. Mitt problem är att mina ögon blir väldigt torra. Finns det något man kan göra mot detta? Funkar det med att sitta med solbrillor på? Är det någon mer som har samma problem? * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Kolla infosidan hos apoteket - http://www.apoteket.se/rd/d/4966/a/2294 - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Nej, jag skar ner på skoluppgifterna och sen var det inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mizterG Postad 9 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Kolla infosidan hos apoteket - http://www.apoteket.se/rd/d/4966/a/2294 Ska kolla det. Nej, jag skar ner på skoluppgifterna och sen var det inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 blinka oftare. hoho vad rolig man kan vara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mizterG Postad 9 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 blinka oftare. hoho vad rolig man kan vara Smart. Kan börja flörta lite med datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Spela mer poker så du får råd att anställa en kille som kan sitta vid datorn åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Sjukt, bara jag läser tråden börjar mina ögon rinna-.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 PÅ vilket sätt blir dom torra? Menar du att ögonlocken har torr hud eller att själva ögonen är torra? Om det är ögonen e det väl bara att ha en flaska ögondroppar jämte skärmen. Är det ögonlocken vet jag en sjukt bra hudsalva som jag kan ta reda på vad den heter.. / Petter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Se7en Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 låt mig få dra ut dig ett par gånger per dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Spelar en hel del nätpoker och gör även många av mina skoluppgifter på datorn. Mitt problem är att mina ögon blir väldigt torra. Finns det något man kan göra mot detta? Funkar det med att sitta med solbrillor på? Är det någon mer som har samma problem? * RP - QoS * Släng ut din CRT. Att sitta i ett joniserat fält 24/7 är inte bra för varken hy eller ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Släng ut din CRT. Att sitta i ett joniserat fält 24/7 är inte bra för varken hy eller ögon. Håller med. Jag märker skillnad när jag sitter framför en CRT på jobbet och när man kommer hem och tittar in i en TFT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mizterG Postad 10 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Är torr i ögonen så det blir nog till att skaffa ögondroppar. Vad gäller skärmen så har jag redan en TFT-skärm. Funkar inte det får jag väl låta Se7en dra ut mig så jag börjar att gråta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knapp_0 Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Jag har samma problem. Sitter o stirrar på skärm typ 16 timmar om dygnet. Jag kör med Viscotears på natten geggigt som fan men det hjälper. Ett tips annars är att köpa ögonskydd på Stadium. Finns bland campinggrejorna (Bättre än apotekets pirat-lappar). Skyddet gör att fukten stannar kvar och det blir mörkt o gott när det ska sovas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts