Gå till innehåll

SAJT: VisionGame.com


Wax

Recommended Posts

MEN VAD I HELVETE!! :evil: Ursäkta språket. Det där är ju 24h:s programvara, kolla bara in bad beat jackpotten. Och så läser man detta på siten:

 

Recruit new members

Earn comissions

You earn money for recruiting new members, you get the most for recruiting Supreme members, but you also earn money for members down to the player level. Earn commissions on the gaming of people you recruit in up to six levels under you. For players in your first level you earn most, down to players in your sixth level.

 

Network marketing

When you have signed up your first player underneath you, your tree starts to grow level after level. You can sign up as many as you want directly under you. Depending on your member's status, you can by helping your friends, earn commissions in up to six levels under you

 

Är det här något 24hpoker beblandar sig med

 

Det är ju ren PYRAMIDSPELSVERKSAMHET! :evil::evil:

 

Det här vill jag ha svar på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Fan vad du var hetsig idag då, Matte... :)

 

Stefan skulle väl bort till Barcelona nu, så vill du ha svar är det nog bäst att maila 24h

 

Hehe nä jag är inte hetsig men har jag sagt att 24h är marknadens bästa pokerställe och så visar det sig att dom tar in pyramidspelsbolag som partners får jag tänka om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om konstiga partners till 24h:

 

http://www.chilipoker.com

 

Då är detta riktigt skumt. Finns på deras sajt:

 

"Använder andra pokersajter samma programvara som Chilipoker?

Nej, vi har själva utvecklat vår egen programvara. Detta gör det möjligt för oss att kontinuerligt förbättra och uppgradera programvaran. "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chiligames har support i Tallin liksom 24hpoker. Kanske ägs chiligames av samma ägare som 24hpoker? Killen som äger visiongames verkar ha vissa kopplingar till sverige också, man kan läsa lite info om honom på deras hemsida.

 

Om 24hbet planerar att börsintroduceras får det inte finnas några "kanske". Korten om vilka som ingår i nätverket måste upp på bordet. Hur vinstfördelningarna mellan siterna ser ut är väl affärshemligheter men vilka som ingår i nätverket har man ju rätt att veta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chilipoker är ett skin till 24h precis som tex gutshot.co.uk. Har skrivit till dem och bett de rätta ovan påstående.

 

Visiongame är också ett skin till 24h. De arbetar med affiliates i många nivåer och kommer att köra egna sponsrade tävlingar, giveaways etc... I stället för att använda websiter (som pokerforum tex) som trafikdrivare tror de sig kunna driva trafik genom sina aktieägare.

 

I princip så görs affärer inom onlinegaming idag genom revenue sharing deals eller affiliate deals och de flesta siter använder även sub-affiliates. Så visst, om detta är pyramidspel - so be it. Men om jag har förstått saken rätt så kräver inte visiongame att man måste sitta och lira till skillnad från pyramidförsäljningsbolag där du måste köpa och sälja vissa produkter i månaden.

 

24h sysslar tex inte med spamming. Det vet vi dock inte om nån av våra affiliates gör. Vi har inte heller kontroll på var våra banners dyker upp - om det så är i popups eller på porrsiter. Vi har alltid möjligheten att få folk att sluta med vissa aktiviteter som inte är "rumsrena" men i vissa fall är skadan redan skedd.

 

Vi är inget unikum i detta sammanhang och försöker att ge en hög service när kunderna väl spelar. Ska vi ta ett större ansvar? Ja, kanske det. Det är dock svårt för att inte säga praktiskt omöjligt att agera innan det händer.

 

mvh stefan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...
  • 2 months later...

Har skickat sex (6) mails till dem o de har inte svarat på ett endaste! Fy fabian vilken kass site! Inte nog med att jag INTE fått min bonus utan de svarar inte. Borde det inte råda en generell stadgard hos alla på 24h för det är verkligen skillnad från site till site hos dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...