KalleAnka Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Vad gillar ni bäst rakeback eller en generellt låg rake på de siter ni spelar på. Känns det skojigare med rakeback eftersom det med rakeback är lättare att direkt se vad ni sparat? * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spinx Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Jag föredrar rakeback, blir alltid en rolig överaskning när den dimper in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Om det är lika stor summa det handlar om är lägre rake totalt överlägset. På det sättet så överlever fiskpopulationen mycket längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Melker Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Kombination av båda skulle vara trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Jag skattar gärna så mycket jag kan. Det jag inte får tillbaks i pengar får jag i annat gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
callen Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Det är häftigt att betala rake! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ovuca Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Föredrar rakeback också alltid bra med Några hunda dollar extra varje månad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Lägre rake är vida överlägset... ser inte det hända tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Man undrar ju lite hur Party-delningen kommer påverka marknaden. Som det ser ut idag så är dom två största sajterna (tänker på "nya" Party och Stars) extremt mot allt som ens likna någon form av rakeback, och dom har ju inte visat några som helst tecken på att vilja sänka raken. Dags att investera i Party och Stars kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts