Pigpower Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Jag undrar vilket poker program som är bäst/lättast att föra statistik med om man kör 3-5 poker bord. * RP, lite kortare - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mattias552 Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Jag undrar vilket poker program som är bäst/lättast att föra statistik med om man kör 3-5 poker bord. Helt klart Expekt, dvs prima! Dar kan du gora borden sma sa att du far plats med flera samtidigt! EDIT: laste inte hela fragan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 excel duger bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Samma program som du använder när du spelar ett bord eller 17. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Pigpower om du utvecklar din fråga lite mer så kanske du får lite mer specifika och hjälpsamma svar. Det är jättesvårt att komma med konstruktiva tips när man måste gissa sig till vad du efterfrågar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Vill du logga realtidsstatistik på motståndarna är PokerTracker + PokerAce Heads-Up Display det jag använder. Rekommenderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Vill du logga realtidsstatistik på motståndarna är PokerTracker + PokerAce Heads-Up Display det jag använder. Rekommenderas. Wööörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LiLLEN Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 PA Hud verkar intressant, ska testa använda det istället för GT+ som jag har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts