rosjon Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Hej! Undrar om någon har tips på någon pokersajt där de har turneringar med långsamt höjningsschema och lågt inköp c:a 30$ och inga rebuys? Tycker att de flesta sajter höjer sina blinds för fort t.ex party och 888. * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 pokerstars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OV1 Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Ladbrokes har en daglig $25 NLSH med 15 min blinds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Jag har inte spelat tokmycket där, men det verkar som om UltimateBet har relativt långsam struktur av vad jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
coolon1 Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 absolute poker har en del i din smak tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Skulle också säga absolute poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokermiffot Postad 15 December , 2005 Rapport Share Postad 15 December , 2005 Jag spelar nu mest på Ladbrokes och deras 10-manna "20 hand levels"-bord vilket innebär följande förutsättningar: * 1500 Startchips. * Blinds höjs var 20-e hand. Det jag letar efter är vilka andra sajter som har lika långsam struktur då jag inte gillar Ladbrokes 1$ i rake på 5$-borden. Frågan är således: Finns det någon pokersajt med lika långsam struktur som ovan men med 0.5$ i rake på 5$-borden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lallaren Postad 15 December , 2005 Rapport Share Postad 15 December , 2005 Prova pokerstars deep stack-turnering. 5k i chips, blindshöjning var 20 minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
abris Postad 15 December , 2005 Rapport Share Postad 15 December , 2005 Prova pokerstars deep stack-turnering. 5k i chips, blindshöjning var 20 minut. fel var 30 minut. tyvärr börjar dom ofta efter midnatt. körde en turnering där det gick bra, va klar strax efter 11 på morgon. så tänk efter innan om ni vill spela så länge, grymt kul turneringsstruktur dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 18 December , 2005 Rapport Share Postad 18 December , 2005 igår hörde jag att dom körde en $1000 buy in på betsson med 10.000 i marker, 30 minuters levels, 25/50 från början osv... bästa jag hört talas om i online turneringar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Manolito2k Postad 18 December , 2005 Rapport Share Postad 18 December , 2005 FullTilt har långsam struktur. Inte så långa perioder tidsmässigt, men blindsen höjs bara lite grand när dom väl höjs. http://www.fulltiltpoker.com/tourStructMultiHold.php Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts