sostlind Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Hej, Vi delar ut en Dell med 19" flatscreen till vinnaren i söndagdsfreezeouten denna vecka. €300 i buyin och €10-satelliter tors+fredag. Trevlig helg, mvh stefan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Hur mycket startmarker och hur långa perioder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sostlind Postad 6 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Hur mycket startmarker och hur långa perioder? 5000 chips, 15 min. /s Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Ehh?? skulle inte vilja betala €300 för en dell Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Ehh?? skulle inte vilja betala €300 för en dell Tur för dig att du kan vinna den då. Varför är man negativ när siten ger nått extra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rictur Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Förstår faktiskt inte heller det? Tycker det är jättehäftigt, även om jag inte har möjlighet att vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Lite dålig stil att klaga på addon pris faktiskt, det här är ett kul initativ som förhoppningsvis återkommer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Lite dålig stil att klaga på addon pris faktiskt, det här är ett kul initativ som förhoppningsvis återkommer Men du bör ju veta att alla förstår inte att Dell skärmen läggs till på 1:a priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Lite dålig stil att klaga på addon pris faktiskt, det här är ett kul initativ som förhoppningsvis återkommer Men du bör ju veta att alla förstår inte att Dell skärmen läggs till på 1:a priset. Det är väl en hel dell dator med en 19" plattskärm. Så tolkade jag det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Lite dålig stil att klaga på addon pris faktiskt, det här är ett kul initativ som förhoppningsvis återkommer Men du bör ju veta att alla förstår inte att Dell skärmen läggs till på 1:a priset. Det är väl en hel dell dator med en 19" plattskärm. Så tolkade jag det iaf Sry, läste igenom inlägget lite väl snabbt såg jag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Grattis Fysikern till vinsten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
24hPoker Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Grattis Fysikern, dator+skärm har skickats! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Galet att den som åker på bubblan nästa söndag vinner datorn. Kommer bli lagom spännande att försöka dö på bubblan bara för att bli skitgrinig för att man kom itm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts