ayecappy Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Postad 5 Oktober , 2005 Helt sjukt mkt spanska som snackas på varenda bord på partynätverket nu, är ett jävla tjatter i alla fönster. Är ju spanska iaf även om mina språkkunskaper sträcker sig till grazias, si, cerveza och hora. Någon som märkt av något? Sjukt slaskigt var det iaf så jag klagar inte. Citera
The Grand Bark Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Postad 5 Oktober , 2005 Que? Hmm, kanske dags att regga sig där då? Citera
chapman Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 ...eller spanjoler som det heter på norska. Har också märkt av endel som inte imponerar allt för mycket Citera
K4lle Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Tror spanjackerna kommer från Eurobet. Har själv den klienten och där finns all info om mtt osv på både spanska och engelska. Citera
eusebio Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Det var som faan, har inte lirat på en vecka men verkar vara dags igen nu. Vad lirar dessa gringos mest? CG eller turrar? Citera
Machista Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Tror spanjackerna kommer från Eurobet. Har själv den klienten och där finns all info om mtt osv på både spanska och engelska. Det är iofs italienska... Citera
Machista Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Det var som faan, har inte lirat på en vecka men verkar vad dags igen nu. Vad lirar dessa gringos mest? CG eller turrar? Jag spelade faktiskt cashgame i går mot en snubbe från Valencia. Han var dålig. Annars är det många italienare och spanjorer på Eurobets tours. Citera
K4lle Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Tror spanjackerna kommer från Eurobet. Har själv den klienten och där finns all info om mtt osv på både spanska och engelska. Det är iofs italienska... Haha där ser man Citera
Gäst Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Spanjorer och italienare hör väl till botten i alla spel de spelar? Citera
Gäst Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Jag pratar om spel och inte sporter här. Hade jag menat fotboll, basket eller någon annan sport hade jag väl skrivit det? Citera
eusebio Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Jag pratar om spel och inte sporter här. Hade jag menat fotboll, basket eller någon annan sport hade jag väl skrivit det? Det har jag ingen aning om. Ett spel kan väl vara en sport, även om inte poker är det. Fotboll är ett spel. Citera
Hickmott Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Poker är en sport. Väldigt OT, men det råder högst delade uppfattningar om det där påståendet. Se tråden Poker som sport? för utförlig diskussion. Här fortsätter vi diskussionen om huruvida det är mycket spanjorer på Party-nätverket. //Hickmott Citera
Recommended Posts