All in Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2005 Jag undrar om det finns någon som lirar på denna sajt? Har inte ört nån sagt något om den.. =) Finns de några här på pf? Den tillhör b2b nätet. * Lite RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 7 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Men någon måste ju lira den sajten? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
price Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Vill du alltså veta vilka på PF som spelar där ?? Okej, jag räcker upp handen, har 200 VIP kvar till pokersetet. Hoppas du är nöjd med mitt svar, vet inte om du var ute efter nått speciellt ? Har 200€ i signup-bonus och funkar annars som B2B-sidorna brukar funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts