Gå till innehåll

8/10 - Kommentera finalen Eurobet Challenge!


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 65
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fan snubben är ju galen... tar och vinner allt.. nu blir det definitivt öl nästa helg...

 

Vafan, här har vår lille jeppe gått å blivit lite fin å vunnit en turnering, då tycker jag allt att det är vi som bjussar honom på en öl, eller hur? Samlingsplats?

 

Hemma hos dig :)

 

Edit: Och tack för ett grymmt bra arragemang. Kan ju inte säga annat när man lyckats knipa förstaplatsen ;P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan snubben är ju galen... tar och vinner allt.. nu blir det definitivt öl nästa helg...

 

Vafan, här har vår lille jeppe gått å blivit lite fin å vunnit en turnering, då tycker jag allt att det är vi som bjussar honom på en öl, eller hur? Samlingsplats?

 

Hemma hos dig :)

 

Edit: Och tack för ett grymmt bra arragemang. Kan ju inte säga annat när man lyckats knipa förstaplatsen ;P

 

Skulle jag varit i sthlm skulle det varit lätt, då skulle du ju redan bott där :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis till vinsten, Ebola! :)

 

Fan, jag borde också få en öl efter att ha dubblat upp dig precis före finalbordet. (Det var jag som hade TT mot dina AKo, om du minns den. Sedan slog du ut mig som tolva ett par givar senare, när jag var grymt shortstacked. :( )

 

Hehe, jo... Kanske det... Vi kan ju köra en coinflip om det om du vill... Bra syn iaf... Räckte inte dock...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Ebola, lite bitter över att inte tagit dig i Heads Up men jag får ta revanchen nu när vi drar till vegas och roar oss, du lirade riktigt bra poker och är värd segern, GRATTIS ännu en gång.

 

Jonas

 

Japp, du skulle bara veta mina händer i hu'n... gissar på att du hade mig andra handen.. :) Bra spelat iaf, du ställde in vid fel tillfälle dock... :twisted:

 

Edit: Lycka till i Vegas...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chipcount bord 1:

 

Johan Nilzén 10300

Hans Olsson 12700

Tiltovic 33000

Victor 10400

Staffan 40000

Stafan Jonsson 8500

Frej 44.400

Niclas Lundqvist Nordlight 17000

Anders Henriksson 18500

 

Där hade jag vart framme och chipdumpat hela min stack i en jättepott. 44k pott på 150-300 blinds, megtilten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...