Jennez Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Postad 5 Oktober , 2005 Vad jag som klubbvärd är intresserad av att veta är en enda sak: Vad kommer det att kosta? Den gode Magnus har ju som bekant redan tryckeri för ändamålet och kan du lägga dig under hans priser (inklusive rabatter) så är det kanske intressant. Citera
Rotoroberts Postad 5 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2005 Vad jag som klubbvärd är intresserad av att veta är en enda sak: Vad kommer det att kosta? Den gode Magnus har ju som bekant redan tryckeri för ändamålet och kan du lägga dig under hans priser (inklusive rabatter) så är det kanske intressant. Ska försöka så fort som möjligt. Allt ska stå klart innan jultider iaf. Känns långt dit, men tomten knackar snart på dörren... Citera
Rubicon Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Postad 5 Oktober , 2005 Idén låter kanon! men ska man köpa något sådant här vill man ju gärna att det ska vara av något seriöst företag man anlitar. Men med tanke på sandlådenivån på svar, OT, osv i denna tråd skulle jag aldrig anlita ditt företag. Är det bara jag som får upp Percy Nilegård i tankarna? (undra vad jag kommer få för, visserligen välförtjänt, men ändå spydigt svar) Citera
TjockisBagarn Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Postad 5 Oktober , 2005 kanske bra för pokerklubbarna men om du riktar dig mot privatpersoner måste du ha billigare än magnusanderson ab, tryckkostnad på 1 kr /marker är helt okej pris men om ni också tar 1350 kr för att skapa "mallen" till ens egna tryck så tvivlar jag på att privatpersoner köper. T.ex om jag vill ha tryck på mina 500 marker kostar det 1350 + 500 = 1850 kr, vilket är nästan 4kr/marker, DYRT! Ett förslag: Låt alla från pokerforum.nu få startkostnaden gratis eller jag vet, ännu bättre, ge oss allt gratis Citera
Rotoroberts Postad 5 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2005 Nejnej, jag hade inte tänkt att använda MagnusAnderssonAb:s priser, men de har en väldigt bra mall. Då denna idé ännu bara är en tomte på loftet så har jag inte hunnit kalkylera så mycket och inte heller införskaffat utrustning. Som sagt, är intresset stort nog så är jag villig att satsa på detta mer ingående. Riktar mig för övrigt både till privatpersoner och klubbar. Kommer att sända ut ett PM till alla moderatorer för klubbar och även införskaffa en hemsida för detta projekt! Väl mött! Citera
Rotoroberts Postad 17 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Då projektet "snart" ska dra igång så behöver jag en intresselista från er privatpersoner/klubbar. Skriv om era tankar och funderingar i tråden eller skicka iväg ett PM till mig. Tack på förhand! Hoppas på bra respons! Citera
stenarn Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Ett tips: ska ni ha marker i lager som man kan beställa tryck på tycker jag det räcker med 1 märke för att hålla ner priserna. Jag tycker då att ni ska satsa på NexGen marker; Las Vegas Nevada Usa, River Poker Tour samt Lucky Bee (L.V Nevada USA multicolored edgespots kan ni skippa, clownmarker). Dessa marker är som gjorda för tryck på med inskjuten glatt "mittplatta" som är 1". riktigt fina marker. edit: exempel http://www.21ace.com/phpBB2/forum/my-custom-nexgen-chips-2798.htm Citera
stenarn Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Vad hände med detta projekt. dog det?! Citera
Recommended Posts