Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 40 postas här!


QoS

Recommended Posts

De brukar vara snabba. Jag får svar inom några timmar.

 

 

 

Okej det kanske tar tid för att jag mejlade den amerikanska/engelska mejlen. Mejlade den svenska nu istället...

 

Jag mailar alltid den svenska och skriver på svenska. Har aldrig väntat längre än 3-4 timmar på svar.

 

Ja jag mejlade den svenska nu ju och jag fick pengarna direkt :)

Jag trodde bonusen var 100% på max 100$, men jag fick 70$ för 388 rakade händer och jag satte bara in 50$. Trevlig överraskning...

 

Föresten när jag ska casha ut, står det att jag inte kan ta ut med neteller. Någon som vet hur man ska göra för att det ska gå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 182
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur var det egentligen med dom där limitsen? stämmer det att det går att cleara bonusen på 0.25/0.50 också? nån skrev att det gick men jag vill gärna höra det från fler :shock:

 

Hade varit bra om man kunde köra på NL0.25/0.50

Känns som lite farligt för mig som hora att gå upp till NL0.5/1 Bet365 $100 bonusen.... en badbeat och swisch -$100 :?

Vad är lämpligt Rulle om man ska köra på denna nivån?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De brukar vara snabba. Jag får svar inom några timmar.

 

 

 

Okej det kanske tar tid för att jag mejlade den amerikanska/engelska mejlen. Mejlade den svenska nu istället...

 

Jag mailar alltid den svenska och skriver på svenska. Har aldrig väntat längre än 3-4 timmar på svar.

 

Ja jag mejlade den svenska nu ju och jag fick pengarna direkt :)

Jag trodde bonusen var 100% på max 100$, men jag fick 70$ för 388 rakade händer och jag satte bara in 50$. Trevlig överraskning...

 

Föresten när jag ska casha ut, står det att jag inte kan ta ut med neteller. Någon som vet hur man ska göra för att det ska gå?

 

Du loggar in på ditt Netellerkonto och går in på överföringar. Du behöver en kod från Bet365 för att detta ska fungera. Du kan alltså inte lösa detta från bet365:s hemsida utan måste in i Neteller och begära ett uttag. Kontakta supporten så får du säkert koden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur var det egentligen med dom där limitsen? stämmer det att det går att cleara bonusen på 0.25/0.50 också? nån skrev att det gick men jag vill gärna höra det från fler :shock:

 

Hade varit bra om man kunde köra på NL0.25/0.50

Känns som lite farligt för mig som hora att gå upp till NL0.5/1 Bet365 $100 bonusen.... en badbeat och swisch -$100 :?

Vad är lämpligt Rulle om man ska köra på denna nivån?

 

$3000 är väl lämpligt för NL100. Har själv provat cleara en bonus på NL100 utan att ha rulle för det, var inte så jävla fränt.. gick +/- 0, men som sagt.. en knäckt AA så är det 100 - (då fyller juh bonusen inte så stor funktion)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du loggar in på ditt Netellerkonto och går in på överföringar. Du behöver en kod från Bet365 för att detta ska fungera. Du kan alltså inte lösa detta från bet365:s hemsida utan måste in i Neteller och begära ett uttag. Kontakta supporten så får du säkert koden.

 

koden finns i ber365 tråden på forumet också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry, NL menade jag. På NL$100 SH rakas ungefär hälften av alla händer på B2B. Beror förståss lite på vilka typer av bord man föredrar att spela på och så men på ett ungefär.

 

Kan väl lägga till, spelar du NL$200 så rakas i princip alla potter som når floppen, runt 70-80%

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1200 vips tar ca 14h för mig att cleara på 0.5/1 * 3sh bord, bra bonus.

 

nl eller FL? tycker det är lite svårt att multitabla på b2b bara när man inte kan förminska borden..

 

Borde vara NL. Tar iaf så länge för mig på samma limits och antal bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat mina 1200 vip hands på best poker

men dom säger att jag måste vänta 30 dagar till jag får bonusen!!

och att deras system för över pengarna.. att dom inte kan göra det!!! skandal!!!

 

Mmmm, det suger totalt. Men det är ju så här på siter i B2B nätverket så dom är ju inte ensamma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen. Är som sagt ny bonusjagare och behöver lite hjälp på traven.

Har just nu $300-400 att röra mig med och spelar 2 bord NL $0.10/0.25.

Hur började ni? Har ni några tipps att ge mig, typ vad jag ska tänka på och akta mig för osv.

Tacksam för svar.

//Robban

 

hade du haft $500 hade jag sagt åt dig att börja beta av partynätverket. Nu kanske du ska leta upp ett par primabonusar först. De brukar inte kräva så mycket insättning innan man maxar dem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat mina 1200 vip hands på best poker

men dom säger att jag måste vänta 30 dagar till jag får bonusen!!

och att deras system för över pengarna.. att dom inte kan göra det!!! skandal!!!

 

Mmmm, det suger totalt. Men det är ju så här på siter i B2B nätverket så dom är ju inte ensamma.

 

Fick in mina 140 euro idag på kontot.. efter 10 mail till dom.. :evil::evil: tycker det är jävligt illa me att dom tar så mycket avgift.. fick ju betala 10 euro på min whitdraw till CC och till banken.. jävla skit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat mina 1200 vip hands på best poker

men dom säger att jag måste vänta 30 dagar till jag får bonusen!!

och att deras system för över pengarna.. att dom inte kan göra det!!! skandal!!!

 

Fattar inte vad du klagar på. På hemsidan står det ju klart o tydligt vad som gäller med utbetalningen. Fast 20 dgr då:

 

The bonus is paid out after 20 days with €10 per 100 VIP-points earned.

The max amount of bonus you can earn is €100.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat mina 1200 vip hands på best poker

men dom säger att jag måste vänta 30 dagar till jag får bonusen!!

och att deras system för över pengarna.. att dom inte kan göra det!!! skandal!!!

 

Mmmm, det suger totalt. Men det är ju så här på siter i B2B nätverket så dom är ju inte ensamma.

 

Fick in mina 140 euro idag på kontot.. efter 10 mail till dom.. :evil::evil: tycker det är jävligt illa me att dom tar så mycket avgift.. fick ju betala 10 euro på min whitdraw till CC och till banken.. jävla skit!

 

Kanske dags att skaffa neteller? Tänker inte upprepa det där om de 20:e dagarna, men du har kanske lärt dig att läsa igenom kraven till nästa gång. Annars har jag ett par trevliga kontrakt du kanskriva under som gör att du får $140 euro gratis av mig men då får du inte läsa det finstilta ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...