Skanke Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Inte blev det bättre när jag väl tryckte tillbaka, eller vad säger du Nusse..... Citera
Nusseman Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Inte blev det bättre när jag väl tryckte tillbaka, eller vad säger du Nusse..... Nej det blev ju inte det. Sry men det kändes som om du skulle trycka med rätt många händer där och det hade jag ju rätt i. Citera
Skanke Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Inte blev det bättre när jag väl tryckte tillbaka, eller vad säger du Nusse..... Nej det blev ju inte det. Sry men det kändes som om du skulle trycka med rätt många händer där och det hade jag ju rätt i. Japp men jag blev inte jätteledsen när dina kort kom upp, däremot gillade jag inte brädan riktigt;) Hade jag tagit den hade det sett bra ut, och ett par coinflips brukar man ju behöva ta för att vinna. Citera
Nattdjur Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 nu blir jag lite ledsen KK vs 55 all in preflop drar 5an turn måste jobba på nu inga 2outare får stoppa mig på jakten mot mobilen Citera
cyanid Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 jag tog andra bubblingsplatsen... tungt med halvtaskiga händer och ganska smallstacked hela tiden men men... Citera
Blado Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 sick att inte jag bubblade i denna ändå. Vi i Team Riverklonk bubblade ju i live Citera
Nattdjur Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 finalbord är ruggigt nervös nu Citera
Blado Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 tiltpositionen igen. chipleadern sitter direkt till vänster om mig Citera
Nusseman Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Finalbord där lillstacken har 12 bb. Det har nog aldrig hänt förut på B2B Citera
Blado Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 nusseman är helt galen, han snor potter hela tiden! TILT? Citera
Bojen Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 hur går/gick det? 8 kvar... HUSTLER123 dominerar finalbordet. Citera
Nidot Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Riggade site-elände... Dags att fixa detta nu johan! Citera
Bojen Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 nusseman är helt galen, han snor potter hela tiden! TILT? Du är inte så mycket sämre på det. Speciellt min BB.. Citera
Bojen Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Ute som 8:a Min AK mot Nattdjurs AT höll inte... Citera
Hjort Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 nusseman är helt galen, han snor potter hela tiden! TILT? Nusse stjäl aldrig, han har bara stål 100% av tiden. Citera
Nattdjur Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 är det brehammar2 som är nusseman? Citera
Skanke Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 är det brehammar2 som är nusseman? Nej Citera
Bojen Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 är det brehammar2 som är nusseman? Hoppas att du åker som 4:a Citera
Hjort Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 hjort, spelar du? Tyvärr missade jag det, var och käkade med kompisar samt gick på en spelning. Irriterande eftersom jag ju lätt vunnit den där mobilen. Citera
ReBs Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Så, då var man ute som 4:a.....lyckas plocka upp damer i BB och trycker mot nusses "blindsteal" som visar sig vara AA (vad annars?). Väldigt roligt spel idag....gillade strukturen bättre, inte lika mycket lotto. Man hade råd att tabba sig och ångra det. Citera
Nattdjur Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 tårar och åter tårar, spelade som en kråka på finalbordet mina klonkskills tog slut och min rutin räckte inte, attans också! gg Citera
Recommended Posts