Verner18 Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2005 nl 400 heads up första handen stacksizes på 400e var, har aldrig tidigare spelat med fi jag öppnar från sb med AK till 14 fi slår om till 28 jag slår om till 82 fi ställer in med 400 hur resonerar ni från här? tacksam för svar / verner * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2005 tror till 99 procent att han har pocket. Vill du ha en coinflip (som bäst?) bör du ju syna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2005 tror till 99 procent att han har pocket. Vill du ha en coinflip (som bäst?)bör du ju syna. Du har rätt i att det blir en coinflip men eftersom han bara behöver lägga 328 för att syna och så är det EV+ om det blir coinflip. Dvs, du ska syna om han inte har AA eller KK. Lätt syn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2005 Något som talar för att han ska syna är väl att FI möjligen ställer in med äss och lägre kicker, typ dam eller knekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nattdjur Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2005 vet ju inget om hur han har spelat innan men jag tycker det luktar minst KK och då har din inte direkt nån fin coinflip, men vad vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2005 vet ju inget om hur han har spelat innan men jag tycker det luktar minst KK och då har din inte direkt nån fin coinflip, men vad vet jag Du kan ALDRIG sätta honom på just KK, du kan möjligtvis sätta honom på QQ-AA men antagligen innehåller en sådan bedömning TT-AA eftersom deras spel liknar varandra grovt i HU. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts