Lunkan88 Postad 30 September , 2005 Rapport Share Postad 30 September , 2005 Tidigt i en $5 SnG på Expekt med fem spelare. Fyra kvar. Jag: runt 1100 marker. Knappen: 1100 marker BB: 2000 marker Får K Q UTG och höjer till 60. Syn från knappen och BB. Pott: 190 Flopp: 6 Q 9 BB check. Jag betar 120. Fi på knappen synar. BB lägger sig. Pott: 430 Turn: 6 Jag betar 320. Fi synar. Pott: 1740 (Båda stackar ligger nu runt 600) River: 8 Jag check. Nu kan han ha fått in både färg- och stegdraget. Fi all-in 600. Vad gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doubleofaces Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2005 Fold... och satsat mer på flop säg 260. Följer han ändå med hade jag nog tryckt in på turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xan Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Svårt att veta om han har färgen när du checkar river, han kan lika gärna passa på att bluffa när du visar svaghet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Svårt att veta om han har färgen när du checkar river, han kan lika gärna passa på att bluffa när du visar svaghet Ok, vilka händer synade han ned med som är tillräckligt svaga för att bluffa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenny_Roger Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Svårt att veta om han har färgen när du checkar river, han kan lika gärna passa på att bluffa när du visar svaghet Problemet är att han i princip endast slår 78s eftersom han med alla andra händer antingen redan var före på turn alt. fick in stege/färg på river. Dessutom är det inte alls omöjligt att även en 78 hade checkat bakom då han nu slår en bluffad AK/AJ och kan förvänta sig en syn av de flesta bättre händerna med tanke på pottstorleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts