Bjorn_ Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 7 Card Stud High ($0.50/$1.00), Ante $0.05, Bring-In $0.25 (hand converter) Stars, löst och småtrixigt. 3rd Street - (0.40 SB) Seat 7: xx xx 2:diamond: ___brings-in___folds Seat 2: xx xx 3:diamond: ___folds Seat 5: xx xx 9:spade: ___calls___calls Hero: 2:spade: Q:heart: Q:diamond: ___raises Självklar raise med par i damer på shorthanded bord. 4th Street - (2.90 SB) Seat 5: xx xx 9:spade: 9:heart: ___checks___calls Hero: 2:spade: Q:heart: Q:diamond: J:club: ___bets big Det är ju alldrig behagligt när fi parar sitt dörrkort men i och med att han checkar och jag slår par i nior så dunkar jag på ett stort bet. Förhoppningsvis lägger han sig eller så kan jag kanske få frikort på femte om han har mig slagen. 5th Street - (3.45 BB) Seat 5: xx xx 9:spade: 9:heart: J:diamond: ___checks Hero: 2:spade: Q:heart: Q:diamond: J:club: 3:heart: ___checks Väljer att checka bakom. 6th Street - (3.45 BB) Seat 5: xx xx 9:spade: 9:heart: J:diamond: A:heart: ___checks___calls Hero: 2:spade: Q:heart: Q:diamond: J:club: 3:heart: 9:diamond: ___bets När han bara checkar igen trotts check-check på femte tolkar jag det som att jag är före och bettar ut igen, antagligen fel? River - (5.45 BB) Seat 5: xx xx 9:spade: 9:heart: J:diamond: A:heart: xx___checks Hero: 2:spade: Q:heart: Q:diamond: J:club: 3:heart: 9:diamond: Q:spade: ___bets Träffar min triss och gör en enkel värdebet. /Bjorn Citera
Recommended Posts