o_x_e_n Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 Tjena I en turn jag spelade nyss så händer följande: Final bord 8 kvar 20k Garantee:: En snubbe i tidig pos går allin a´ 200 k En kille med 600 k synar som sitter brevid Jag är i på knappen och har KK med 300K Jag synar efter en viss betänke tid......tänker så här nån av dem får ha AA om dem vill men om jag ska vinna detta så måste jag syna så jag synar. Hur hade ni gjort??? * RP och flytt till PHH - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Avsaknad Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 Beror ju på hundra saker, blinds? average stack? priser? hur dessa lirat innan..men i vanliga fall går man självklart för seger o tar synen där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 Solklar syn. Jag hade varit överlycklig om detta hände mig. Du måste haft mycket tur om du tog dig så långt om du är är tveksam över synen. Vem av dem hade AA? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 Kan inte annat än hålla med föregående talare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spinx Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 Om ingen av dessa betraktas som übertight så hade jag synat utan att blinka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 Det beror ju lite som någon ovan skrev med priser, blinds osv. Men jag hade nog synat. Har man tur sitter både de andra på med a,k och a,q eller något liknande. Men förmodligen har en av spelarna ett A den andra tror jag sitter på ett P,P och inte A,A så jag hade synat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f98majo Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 Varför skulle någon ha AA? Har du någon bra read. Jag tror nog att det finns ganska många händer lillstacken skulle kunna tänkas ha när han går all-in, sen finns det färre men fortfarande fler händer än AA som storstacken kan tänkas syna med. Det är bara att trycka in resten av stacken och be om att slippa se ett äss på brädan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 Vad är planen med de 100K du har kvar? är det för att kunna slinka alla floppar med ess? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 28 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2005 Okej så här blev det jag tryckte allin och hamnade mot 1010 och kq flopp 3 spader med 10 som högst jag hade sp K men inget kom så jag gjorde ju rätt 75% av gångerna vinner jag ju. Men Men Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 Alltså vad exakt menar du? Att du kanske borde foldat preflop för att du skulle bli utdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Backemann Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 Vem hade 10 10? Om det var killen med 200K så skulle ju det betyda att du vann 200K av potten. Gick du lågt efter det eller var det killen med 600k som hade 10 10? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kirca Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 Oavsett vad de andra spelarna har är inte dina chanser mer än 40-45 procent att vinna... Är det tillräckligt mkt att gå med!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 Oavsett vad de andra spelarna har är inte dina chanser mer än 40-45 procent att vinna... Är det tillräckligt mkt att gå med!? Jag har släppt KK tidigt i en MTT. På finalbordet gör jag det inte under pistolhot. Man måste våga för att vinna, och i detta exempel behöver man inte ens våga särskilt mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts