Gå till innehåll

Resa, vill ni med till Barcelona?

Recommended Posts

Postad
fattar inte att folk tycker 10 000 VIP är mycket

Istället för resan kan man t ex köpa 6stk ss2 och 2 kortlekar......

jag vet vad jag valt iaf :P

Du kan ju inte jämföra prylarna i shoppen med varandra utan du får ju kolla hur mycke pengar du ger för 10 000 VIP.. Ganska mycke pengar vad jag förstått!

Postad

Problemet ligger ju i att en VIP-poäng är en VIP-poäng oberoende av om det är 0,3€ eller 3€ rake.. Detta gör att värdet blir betydligt sämre på varorna för de som nöter höga limits där raken ofta blir hög, mot de som grindar 0,1/0,2 Nl där det sällan blir så stora potter. Nu måste ju ändå sidan se att det inte blir rena förlustaffärer, så därför måste man gå efter snittrake/VIP-poäng, eller hur de nu gör. Det enda sättet att komma runt detta borde väl vara att ändra till ett system där man exempelvis får 1 poäng/0,2€ rake eller liknande. Dock skulle detta nog jaga bort low-limit spelare då detta skulle göra det jäkligt svårt för det att cleara bonusar..

Postad
Problemet ligger ju i att en VIP-poäng är en VIP-poäng oberoende av om det är 0,3€ eller 3€ rake.. Detta gör att värdet blir betydligt sämre på varorna för de som nöter höga limits där raken ofta blir hög, mot de som grindar 0,1/0,2 Nl där det sällan blir så stora potter. Nu måste ju ändå sidan se att det inte blir rena förlustaffärer, så därför måste man gå efter snittrake/VIP-poäng, eller hur de nu gör. Det enda sättet att komma runt detta borde väl vara att ändra till ett system där man exempelvis får 1 poäng/0,2€ rake eller liknande. Dock skulle detta nog jaga bort low-limit spelare då detta skulle göra det jäkligt svårt för det att cleara bonusar..

Håller med dig fullständigt...

Postad

vore kul! Är det 1V vi pratar om, eller weekend? 10k till så följer sambon med?

Förslag:

Tror ni skulle kunna få riktigt trogna kunder med säg:

cirka 30k VIP, resa till Las Vegas i Maj (under wsop) inklusive en $500 tour på bellagio. Alternativt $1500 wsop event, för några fler VIP.

Hur låter det?

Postad

Jag fattar verkligen inte varför det klagas så jävla mycket på en site som verkligen ger en chansen att göra något riktigt kul för sina intjänade VIP points.

Hur många lång tids spelare som rakat en längre tid finns det inte på t.ex 24h poker som aldrig orkat lägga ner tiden på vip turneringar och sitter med en jävla massa points d aldrig kommer utnyttja.

Måste ju vara såna spelare man vill ha på sin site och då kunna erbjuda dem detta istället för att dem bara samlar på sig points måste ju vara en riktigt lysande ide.

Skit sak samma vad d är för snitt rake med tanke på d spelare d vill ta från t.ex 24h i stort sett aldrig använder sina VIP p.g.a d inte vill spela såna tourneys.

Jag tycker detta är ett otroligt bra sätt att kunna erbjuda sina trogna spelare och tycker man det mot raken e dyrt har man ju fortfarande valmöjligheten att inte köpa ett skit.

Kör så det ryker HEYPOKER

Postad
Om man slipper gå på fotbollen....

Vad vill du se då? Bayern München - Hertha Berlin kanske vore ett bättre alternativ? ;)

Den matchen på Herthas härliga hemmaarena hade jag betalt mycket för att se. Olympiastadion har blivit skitsnygg. har dock inte den tid som krävs för att spela ihop alla vips, jag satsar på en kortlek i första hand eller en mp3-spelare.

Ha de gött i spanien allihopa!

btw yttligare ett mycket bra initiativ av Heypoker! Snart slåss ni med de stora jag lovar!

Postad

Det verkar tyvärr som att vår leverantör inte får fram resan till det pris vi begärde och nu börjar det bli kort om tid.

Vi lägger ned Barcelona-Sevilla och jagar fram en match med bättre framförhållning.

Återkommer snart med mer info.

Mvh Johan