morberg Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Party Poker 3/6 Hold'em (6 max, 6 handed) converter En av de första händerna vid bordet, inga kända personer sedan tidigare. Preflop: morberg is Button with 5s, 5d. 2 folds, CO calls, morberg raises, SB calls, BB calls, CO calls. Höjer på knappen för att få loss mörkarna och få potten HU med limparen från CO (det tyder sällan på spelare som vet vad de gör). Flop: (8 SB) Ad, 6c, 3d (4 players) SB checks, BB checks, CO checks, morberg bets, SB calls, BB calls, CO calls. Följer upp min höjning PF med ett bet på flop. Turn: (6 BB) Ks (4 players) SB bets, BB folds, CO calls, morberg folds. Men nu lägger jag ner handen när SB betar in i tre motståndare och CO dessutom synar. Rätt eller fel spelat? Citera
Callahan Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Syn här har en EV inte så långt ifrån -1 BB. EDIT: Eller rättare sagt lite under -1/2 BB efter som du drar ut 1 på 23. --- Callahan Citera
morberg Postad 28 September , 2005 Författare Rapport Postad 28 September , 2005 Tack. Jag tyckte också att det var en solklar fold, men blev fundersam när båda visade upp sämre händer än min på river. Citera
Recommended Posts