Partyjack Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 När jag lirade headsup mot en snubbe, (minns dock inte hans nick). Han var fast besluten att jag borde peta in ett T i mitten på mitt Partyjack, vet inte om han tyckte ja lirade lite agressivt mot stackarn!? Citera
Basic23 Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Såg den skönast enyss på prima. (har inte orkat kolla om nån redan postat den) KenReTaard Citera
misak82 Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 jag tycker att 'Rakefrossa' var lite gulligt och fyndigt Citera
Blado Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 såg Darinox på expekt. lol vilket nick. Citera
Trolldeg Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 såg Darinox på expekt. lol vilket nick. WORD! Citera
Machista Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 såg Darinox på expekt. lol vilket nick. WORD! ...nån som kan förklara för mig... Citera
parre Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 Nicket "blado" är jättecoolt. Nicket "blado2" är ännu tuffare. "blado" är en jättecool kille. "blado2" är en jättecool och tuff kille. DrKnullis är annars ett fint nick! Citera
EfraimBarkbit Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 såg en som kallade sig för Bajsgluffsaren på multipoker Citera
jackbalsam Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 svettigpung är fint. vem är darinox? Citera
Nisseman Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 Mitt nick Nusseman (på prima och pacific) brukar tilldra sig uppmärksamhet. Vet dock inte om det hjälper eller själper. Det har tiltat the real Nusseman iaf Citera
Nusseman Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 Mitt nick Nusseman (på prima och pacific) brukar tilldra sig uppmärksamhet. Vet dock inte om det hjälper eller själper. Det har tiltat the real Nusseman iaf Min gissning är att det hjälper. In kommer en massa tomtar som tror att de ska kunna köra över den weak/tighta sopan och så får de möta dig istället Tilten har gått över, Prima kommer aldrig se mig som kund ändå. TGC tvingades jag spela på under tvång, som Nusse123, det slipper jag tack och lov nu när forumturneringarna är tillbaka på B2B Citera
Waggho Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 En gång spelade jag (FL) mot en nisse (eller om det var en nissa?) som kallade sig "NeverFolds55". Jag fick AA, en annan kille fick KK och vi bettade ikapp. NeverFolds55 följde med hela tiden, bara synade och synade. Som vanligt var jag nojig för utdragningar men det är inte så mycket annat att göra än att betta och raisa så mycket som möjligt. Så jag tror att det flesta gator blev cappade och potten blev rätt rejäl. På river kom det en femma och plötsligt vaknade NeverFolds55 till och bettade/höjde... farhågorna dök förstås upp i mitt huvud men det verkade helt enkelt för löjligt för att vara sant att hon/han skull sitta med den handen... men mycket riktigt får man se 55 och markerna förflyttas till den jäveln. Sjukt! Citera
tikhal Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 En gång spelade jag (FL) mot en nisse (eller om det var en nissa?) som kallade sig "NeverFolds55". Jag fick AA, en annan kille fick KK och vi bettade ikapp. NeverFolds55 följde med hela tiden, bara synade och synade. Som vanligt var jag nojig för utdragningar men det är inte så mycket annat att göra än att betta och raisa så mycket som möjligt. Så jag tror att det flesta gator blev cappade och potten blev rätt rejäl. På river kom det en femma och plötsligt vaknade NeverFolds55 till och bettade/höjde... farhågorna dök förstås upp i mitt huvud men det verkade helt enkelt för löjligt för att vara sant att hon/han skull sitta med den handen... men mycket riktigt får man se 55 och markerna förflyttas till den jäveln. Sjukt! Haha. Roligt på ett lite sjukt vis. Kunde vart jag, 55 är good shit. Citera
Ekenstar Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 ILOVECLOCKS är ett småroligt nick mär man är lite trött och läser det lite hastigt. Citera
the_dafvud Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 "nattpung" !! helt stört... Citera
Nisse Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 svettigpung är fint. vem är darinox? Hört att det är Darin himself som lirar. Citera
Nick_the_Swede Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Upay4MyWeed och Doyouseewhy är de enda jag sett som jag tycker är kul. (Fattar ni inte internskämtet med Doyouseewhy har ni läst för lite av Sklansky och Malmuth.) snuoq är ju rätt fyndigt också. (Läs det upp och ner så fattar ni.) Citera
Nick_the_Swede Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Ett nick som egentligen inte är så jättekul men som iaf fick mig att skratta när jag såg det var "KenRetaard". Okej, den här var bäst hittills. Citera
algot88 Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 pokerplayer Kort och man fattar vad spelaren gör Glömde jag säga att jag har det nicket Citera
elvis77 Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 såg en som kallade sig för Bajsgluffsaren på multipoker Fan jag kan inte sluta garva,, blir bara roligare och roligare Citera
Skadast Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Jag spelade just mot Tjej *14* Rätt kul tyckte jag Citera
Recommended Posts