Gå till innehåll

Roliga pokernick!


SubZero

Recommended Posts

  • Svars 206
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mitt nick Nusseman (på prima och pacific) brukar tilldra sig uppmärksamhet. Vet dock inte om det hjälper eller själper. Det har tiltat the real Nusseman iaf :roll:

 

Min gissning är att det hjälper. In kommer en massa tomtar som tror att de ska kunna köra över den weak/tighta sopan och så får de möta dig istället :)

 

Tilten har gått över, Prima kommer aldrig se mig som kund ändå. TGC tvingades jag spela på under tvång, som Nusse123, det slipper jag tack och lov nu när forumturneringarna är tillbaka på B2B :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En gång spelade jag (FL) mot en nisse (eller om det var en nissa?) som kallade sig "NeverFolds55". Jag fick AA, en annan kille fick KK och vi bettade ikapp. NeverFolds55 följde med hela tiden, bara synade och synade. Som vanligt var jag nojig för utdragningar men det är inte så mycket annat att göra än att betta och raisa så mycket som möjligt. Så jag tror att det flesta gator blev cappade och potten blev rätt rejäl. På river kom det en femma och plötsligt vaknade NeverFolds55 till och bettade/höjde... farhågorna dök förstås upp i mitt huvud men det verkade helt enkelt för löjligt för att vara sant att hon/han skull sitta med den handen... men mycket riktigt får man se 55 och markerna förflyttas till den jäveln. Sjukt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En gång spelade jag (FL) mot en nisse (eller om det var en nissa?) som kallade sig "NeverFolds55". Jag fick AA, en annan kille fick KK och vi bettade ikapp. NeverFolds55 följde med hela tiden, bara synade och synade. Som vanligt var jag nojig för utdragningar men det är inte så mycket annat att göra än att betta och raisa så mycket som möjligt. Så jag tror att det flesta gator blev cappade och potten blev rätt rejäl. På river kom det en femma och plötsligt vaknade NeverFolds55 till och bettade/höjde... farhågorna dök förstås upp i mitt huvud men det verkade helt enkelt för löjligt för att vara sant att hon/han skull sitta med den handen... men mycket riktigt får man se 55 och markerna förflyttas till den jäveln. Sjukt!

 

Haha. Roligt på ett lite sjukt vis.

 

Kunde vart jag, 55 är good shit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...