Gå till innehåll

Logitech MX1000 halva priset för POKERFORUM.nu!


HeyJohan

Recommended Posts

Logitech MX1000 halva priset för PF-medlemmar!

 

Vi kommer omedelbart att lägga upp

Logitech MX1000 i Hey Shop.

Pris: 4.000 VIP

 

Men, fram till och med söndag 2 oktober kan du som har öppnat konto via POKERFORUM.nus erbjudande köpa den för 2.000 VIP.

Priset inkluderar självklart frakt.

 

I MX1000 finns banbrytande teknik med en superkänslig och snabb lasersensor som är 20 gånger snabbare än gårdagens optiska musar. MX1000 har snygg och ergonomisk design. Den är uppladdningsbar och har en praktisk batterindikator på ovansidan. 8 programmerbara knappar och scrollhjul för både höjdled och sidled. USB & PS/2 anslutning.

 

Erbjudandet gäller endast för er som signat via POKERFORUM.nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 91
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Logitech MX1000 halva priset för PF-medlemmar!

 

Vi kommer omedelbart att lägga upp

Logitech MX1000 i Hey Shop.

Pris: 4.000 VIP

 

Men, fram till och med söndag 2 oktober kan du som har öppnat konto via POKERFORUM.nus erbjudande köpa den för 2.000 VIP.

Priset inkluderar självklart frakt.

 

I MX1000 finns banbrytande teknik med en superkänslig och snabb lasersensor som är 20 gånger snabbare än gårdagens optiska musar. MX1000 har snygg och ergonomisk design. Den är uppladdningsbar och har en praktisk batterindikator på ovansidan. 8 programmerbara knappar och scrollhjul för både höjdled och sidled. USB & PS/2 anslutning.

 

Erbjudandet gäller endast för er som signat via POKERFORUM.nu!

 

 

Hej Johan och tack för ytterligare ett bra erbjudande.

Då jag är nöjd med min nuvarande mus så kommer ju självklart frågan - kommer fler erbjudanden av denna sort och hur ofta då isåfall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VARNING*********Måste varna för den här musen! Den är groteskt stor, man får sjukt ont i handen när man spelar poker med den! Mina pokervinster rasade rejält när jag använde den här musen!

Vari ligger korrelationen här? Eller försöker du bara säga att du har små händer? ;) Nåja, jag tycker den ser sjysst ut. Hinenr jag dra in 2k vips så omvandlas de nog snarast till en sådan!

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VARNING*********Måste varna för den här musen! Den är groteskt stor, man får sjukt ont i handen när man spelar poker med den! Mina pokervinster rasade rejält när jag använde den här musen!

Vari ligger korrelationen här? Eller försöker du bara säga att du har små händer? ;) Nåja, jag tycker den ser sjysst ut. Hinenr jag dra in 2k vips så omvandlas de nog snarast till en sådan!

 

/TF

 

nop, det sjuka är att jag har stora händer ! Men såklart är det en smaksak vad man gillar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en sådan sedan tidigare och tycker den är helt ok, stor nja, ligger bra i min hand iaf därmot rätt tung något alla "trådlösa" musar har en tendens att vara. Men vanesak, tycker den är mycke nice ....

 

Man kan väl lägga i/ta ur vikter ur den musen? Enligt min mening måste en mus väga en del. Microsoft har en del möss som inte väger mer än några gram och de är totalt värdelösa.

 

Möss ska vara stora, enligt min mening.

 

Dock är väl denna mus trådlös och det är enligt mig negativt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...