Gå till innehåll

PL7CS8 - Trn, 25/9, Online, post-game snack!

Recommended Posts

• Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Vilket jäkla skiiit spel! :)

Fick (Jx)J och tryckte på hela vägen, hade även ett fint lågdrag... men går mot k-hög flush på 6:e gatan, ja ett sånt skit spel. ;)

Satt hur länge som helst och väntade på en låg eller hög hand, nada... RIGGAT! ;)

- QoS

Postad
Vilket jäkla skiiit spel! :)

Fick (Jx)J och tryckte på hela vägen, hade även ett fint lågdrag... men går mot k-hög flush på 6:e gatan, ja ett sånt skit spel. ;)

Satt hur länge som helst och väntade på en låg eller hög hand, nada... RIGGAT! ;)

- QoS

Med JJx har man INTE ett fint lågdrag, inte någonstans!

Postad
Då leder man på ett spel man aldrig spelat en turnering i tidigare... 8-):lol:

slask away hey!

Tack för degen ;)

/TF

fan vad jag tiltar på folk som tackar för marker de vunnit. Som om motståndaren donerade markerna till dig eller något. fy!

Postad
Då leder man på ett spel man aldrig spelat en turnering i tidigare... 8-):lol:

slask away hey!

Tack för degen ;)

/TF

fan vad jag tiltar på folk som tackar för marker de vunnit. Som om motståndaren donerade markerna till dig eller något. fy!

Bah! Vi hade trevligt bordssnack... Inget att hetsa för...

/TF

Postad

Fan först får gdaily runner-runner-runner low mot min high och sen åker man på en kåk som kommer på sista kortet. Det var iaf kul så länge det vara, men nu ska jag gå och vara bitter och spela på min PSP :evil:

Postad

ligger som chippie när vi är 18 kvar och hamnar allin mot chip-2nd med AA3. killen klonkar 2-par på river och man är nere på 700 istället för monsterchippie mao 58000 i marker. inge kul. men med 2 bb lyckas jag ändå ta mig upp till 15000 och hoppas nu på finalbord.

Postad

Verklig riverdans nu i en 40K-pott.

THJ-ryssen sätter sin hålstege och köper ut mitt tvåpar. Samtidigt klonkar jag tillbaks med en trea för en låg...

Potten därefter står dock mina kungar mot hans knektar i en lika stor pott