mattias552 Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Någon som vet hur man kan komma in på pokerklienterna när servern vägrar att släppa in mig? pluggar just nu i skottland och min internet connection vill inte släppa in mig på pokersidorna... nån som har upplevt samma problem? alltså kan man lura systemet på något sätt? har hört något om att man skulle kunna använda något som kallas "logmein", någon som vet något om det programmet kanske? vore jätte tacksam för svar! * RP och flytt till Onlinepoker - QoS * Citera
QoS Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 mattias552, vad får du för felmeddelande från klienten? - QoS Citera
Loveless Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Tror snarare att skolan blockerar åtkomst till spelsiter. Du kan inte skaffa ett billigt gprs/3g abonemang och surfa över det? Citera
heltok Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 du kanske måste skicka in pass till siten och förklara att du avser spela utomlands. mejla supporten och fråga. Citera
Greenbay Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 pröva att använda en webb-baserad klient, då brukar det vara lättare att komma förbi brandväggen på nätet som antagligen är ditt problem. Citera
PokerWiz Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 pröva att använda en webb-baserad klient, då brukar det vara lättare att komma förbi brandväggen på nätet som antagligen är ditt problem. Inte alltid! Ofta måste ju den också koppla upp sig via dom vanliga kanalerna ändå. Vilket inte hjälper vår hjälte i det här fallet. Citera
mattias552 Postad 25 September , 2005 Författare Rapport Postad 25 September , 2005 pröva att använda en webb-baserad klient, då brukar det vara lättare att komma förbi brandväggen på nätet som antagligen är ditt problem. Inte alltid! Ofta måste ju den också koppla upp sig via dom vanliga kanalerna ändå. Vilket inte hjälper vår hjälte i det här fallet. pokerwiz har rätt. jag har provat det. men finns det inte något sätt att ta sig runt spärrarna? ingen som vet om programmet "logmein" kan hjälpa mig? eller något annat program? Citera
Greenbay Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 pröva att använda en webb-baserad klient, då brukar det vara lättare att komma förbi brandväggen på nätet som antagligen är ditt problem. Inte alltid! Ofta måste ju den också koppla upp sig via dom vanliga kanalerna ändå. Vilket inte hjälper vår hjälte i det här fallet. Nej inte alltid men om port för http då används (standard 80 men kan vara annan) så är chansen större. De kan ju även ha filter installerat som spärrar till olika adresser... Citera
erik87 Postad 28 September , 2005 Rapport Postad 28 September , 2005 pokerwiz har rätt. jag har provat det. men finns det inte något sätt att ta sig runt spärrarna? ingen som vet om programmet "logmein" kan hjälpa mig? eller något annat program? logmein funkar, men fruktansvärt irriterande, skärmupdateringarna är långsamma... Citera
XoteR Postad 28 September , 2005 Rapport Postad 28 September , 2005 Har samma problem i skolan, eller hade samma. PokerStars funkar utmärkt, samt alla prima siter bara att du får vänta när det står error retrying ett tag Förhoppningsvis ska detta funka för dig Citera
Verdi Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Postad 4 Oktober , 2005 På jobbet funkar Prima och Crypto för mig. Prima med vissa besvär men Crypto verkar gå igenom utan några problem alls. Så testa någon av William Hill, Interpoker, Pokerplex, Totaltbet, UkBetting, Caribbean Sun, Classic Poker, Littlewoods eller liknande... Pokerstars, Paradise, Party, Bodog, Pacific och de andra har jag inte fått igenom dock... Citera
Recommended Posts