Gå till innehåll

Pokersajt som kommer förbi brandvägg och likande?

Recommended Posts

Postad

Någon som vet hur man kan komma in på pokerklienterna när servern vägrar att släppa in mig?

pluggar just nu i skottland och min internet connection vill inte släppa in mig på pokersidorna... nån som har upplevt samma problem? alltså kan man lura systemet på något sätt?

har hört något om att man skulle kunna använda något som kallas "logmein", någon som vet något om det programmet kanske?

vore jätte tacksam för svar!

* RP och flytt till Onlinepoker - QoS *

Postad
pröva att använda en webb-baserad klient, då brukar det vara lättare att komma förbi brandväggen på nätet som antagligen är ditt problem.

Inte alltid! Ofta måste ju den också koppla upp sig via dom vanliga kanalerna ändå. Vilket inte hjälper vår hjälte i det här fallet.

Postad
pröva att använda en webb-baserad klient, då brukar det vara lättare att komma förbi brandväggen på nätet som antagligen är ditt problem.

Inte alltid! Ofta måste ju den också koppla upp sig via dom vanliga kanalerna ändå. Vilket inte hjälper vår hjälte i det här fallet.

pokerwiz har rätt. jag har provat det. men finns det inte något sätt att ta sig runt spärrarna?

ingen som vet om programmet "logmein" kan hjälpa mig? eller något annat program?

Postad

Nej inte alltid men om port för http då används (standard 80 men kan vara annan) så är chansen större. De kan ju även ha filter installerat som spärrar till olika adresser...

Postad

pokerwiz har rätt. jag har provat det. men finns det inte något sätt att ta sig runt spärrarna?

ingen som vet om programmet "logmein" kan hjälpa mig? eller något annat program?

logmein funkar, men fruktansvärt irriterande, skärmupdateringarna är långsamma...

Postad

Har samma problem i skolan, eller hade samma. PokerStars funkar utmärkt, samt alla prima siter bara att du får vänta när det står error retrying ett tag

Förhoppningsvis ska detta funka för dig

Postad

På jobbet funkar Prima och Crypto för mig. :o Prima med vissa besvär men Crypto verkar gå igenom utan några problem alls. Så testa någon av William Hill, Interpoker, Pokerplex, Totaltbet, UkBetting, Caribbean Sun, Classic Poker, Littlewoods eller liknande...

Pokerstars, Paradise, Party, Bodog, Pacific och de andra har jag inte fått igenom dock...