Barius Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Har problem att aktivera mitt Heypoker konto. När jag klickar på länken man fått i sitt mail så kommer en sida upp med följande text: Error.... An error occured please click on the link below and try again. Click here to try again >> Nån som haft samma problem och löst detta på något snabbt sätt? Citera
Mr_Mitac Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Har problem att aktivera mitt Heypoker konto. När jag klickar på länken man fått i sitt mail så kommer en sida upp med följande text: Error.... An error occured please click on the link below and try again. Click here to try again >> Nån som haft samma problem och löst detta på något snabbt sätt? Öppna länken i Firefox.. Det hjälpte mig.. Citera
Barius Postad 24 September , 2005 Författare Rapport Postad 24 September , 2005 Testade med firefox, funkar lika dåligt Edit: Kontaktade support och dom har aktiverat mitt konto manuellt nu, får hoppas allt flyter på framöver. Citera
suudde Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Detta problem uppstod för mig oxå, men det berodde på att en del av länken hade trillat ner en rad. När jag sedan la till dessa siffor i länken så fungerade det utmärkt! Citera
HeyJohan Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 suuddes förslag brukar vara det vanligaste felet. Skulle nån annan drabbas av det här ska maila till supporten från samma adress eller hör av er till mig! Mvh Johan Citera
Recommended Posts