Kidder Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Kollar på Prima nätet där Swedian fullständigt kontrollerar Zweig och har gjort så ett par dagar nu. Nån som känner killen.. Citera
larsf Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Vet inte men nu hade han inte riktigt kontroll, förlorade precis $130' mot Zweig... men nu är han tillbaka och vill vinna igen lite... Citera
helena_ Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Vet inte men nu hade han inte riktigt kontroll, förlorade precis $130' mot Zweig... Shit , 130$ nu är han/hon nog gul Citera
Pokershark Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Vet inte men nu hade han inte riktigt kontroll, förlorade precis $130' mot Zweig... Shit , 130$ nu är han/hon nog gul Om du läser lite ekonomi så kommer du upptäcka vad tecknet "`" står för;) Citera
aleone Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 All in med AK vs A6 och TT mot 88 preflop kallar jag inte direkt tappat kontrollen. Nu håller han på att spela tillbaks allt igen. .. Väldigt nyfiken på vem det kan vara Citera
Toan Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Tidigare känd som Jlace på Prima enligt honom själv. Citera
Gila01 Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Kollar på Prima nätet där Swedian fullständigt kontrollerar Zweig och har gjort så ett par dagar nu. Kan bara hålla med, han fan käkar upp Zweig. Och Zweig bara fyller på med $40,000 friska igen och igen... Citera
Benganiolo Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Swedian är uppe i 250k$ mot Zweig HU! Senast var en all in från Zweig som hade Aks mot Swedians JJ..som stod sig. ojdå ännu en all in Swedians A8 moy Zweigs AJ...en 8 på rivern 300k$ totalt till Swe och spelet dog Citera
Bimpi Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Lagom Average Pot det slutade med då, $11 624 Citera
Hector Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Swedian är uppe i 250k$ mot Zweig HU! Senast var en all in från Zweig som hade Aks mot Swedians JJ..som stod sig. ojdå ännu en all in Swedians A8 moy Zweigs AJ...en 8 på rivern 300k$ totalt till Swe och spelet dog A8s med flush drag men spikar 8an istället. Swedian har dominerat Z rätt kraftigt varje gång dem spelat, Dock har Z klonkat frist, QT vs 66 på QQ6 Z klonkar T på river, all in preflop A6 off vs AK Z får flush, 88 vs TT flop 679 all in på floppen Z klonkar 5an. Iag tog det roliga slut för Z och swedian bustade honom i runda slängar 200k. Det ska nämnas dock att sista gången köpte han in för 18k när Z hade 167k (det mesta Z's egna pengar) och vann allt plus några inköp till. Citera
zagwer Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Vet inte men nu hade han inte riktigt kontroll, förlorade precis $130' mot Zweig... Shit , 130$ nu är han/hon nog gul Om du läser lite ekonomi så kommer du upptäcka vad tecknet "`" står för;) Eller så kan du tala om det för oss, för jag skulle också vilja veta. Citera
SuperAnton Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Vet inte men nu hade han inte riktigt kontroll, förlorade precis $130' mot Zweig... Shit , 130$ nu är han/hon nog gul Om du läser lite ekonomi så kommer du upptäcka vad tecknet "`" står för;) Eller så kan du tala om det för oss, för jag skulle också vilja veta. du kan la nästan gissa kanske? ja skulle inte tippa att de står för baloobas. Citera
juttis Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Vet inte men nu hade han inte riktigt kontroll, förlorade precis $130' mot Zweig... Shit , 130$ nu är han/hon nog gul Om du läser lite ekonomi så kommer du upptäcka vad tecknet "`" står för;) Eller så kan du tala om det för oss, för jag skulle också vilja veta. du kan la nästan gissa kanske? ja skulle inte tippa att de står för baloobas. Baloobas = tuttar? Personligen gissar jag på bananer Citera
vetgirig Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Vet inte men nu hade han inte riktigt kontroll, förlorade precis $130' mot Zweig... Shit , 130$ nu är han/hon nog gul Om du läser lite ekonomi så kommer du upptäcka vad tecknet "`" står för;) Eller så kan du tala om det för oss, för jag skulle också vilja veta. $130 000 Citera
grka Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 ....... ojda kom på att de kanske inte är nån maximum buyin på fixed borden Citera
zagwer Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Vet inte men nu hade han inte riktigt kontroll, förlorade precis $130' mot Zweig... Shit , 130$ nu är han/hon nog gul Om du läser lite ekonomi så kommer du upptäcka vad tecknet "`" står för;) Eller så kan du tala om det för oss, för jag skulle också vilja veta. $130 000 Misstänkte att det var så, men jag har aldrig sett någon använda det tecknet. Har bara sett folk använda "k". Citera
kgl Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 ....... ojda kom på att de kanske inte är nån maximum buyin på fixed borden Vad har fixed med saken att göra? Citera
Recommended Posts