Mongokongo Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Eric, för att som du gör posta från en nätmäklarfirma, så innebär det följande: Antingen a) Du gick ur handels utan att kunna räkna procent b) Du är korkad c) Du är ett troll. För inte fan kan du ha en ekonomiutbildning i bagaget i alla fall, och det är ett vanligt anställningskrav hos de flesta aktiehandlare. Intressant inlägg, speciellt när det kommer från en s.k. Moderator. Personangrepp ingår tydligen i uppgiften som Moderator. Mycket givande. Citera
Nusseman Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Nu får jag ta och lugna ner mina kollegor lite. Även om de har rätt i sak finns det snyggare sätt att försöka förklara hur verkligheten ser ut, för folk som inte vill förstå. EricT och Mongokongo: Sätt er ner och fundera lite över vad ni håller på med. Ni har väldigt fel. Citera
Mongokongo Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Var god att inte förknippa mig med EricT är du snäll.... Även fast att han är ett mattegeni! Citera
Espen Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Pundbordet är det värsta du kan spela på, därefter euro, sedan dollar. Sett till raken absolut. Detta vägs dock upp av alla Engelskmänn som sitter och fiskar på dem borden . Kan säga att jag plusat klart mest på £ inom Crypto trotts den höga raken. Citera
Ruff Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Eller att man har handlat på sig en jävla massa 24h-aktier. Bingo! Citera
EricT Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Nu ska jag åka till vegas. Gör mig en tjänst och tänk lite på det har vi pratat om här i länken och kom gärna med något nytt smart när jag är hemma igen om 2 veckor. P.S. Jag ska leta efter pundbord så att jag kan vinna mer pengar! Citera
EricT Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Förresten... innan jag åker. Pacific Poker har höjt maxraken till 4 dollar! Citera
gdaily Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Förresten... innan jag åker. Pacific Poker har höjt maxraken till 4 dollar! Och B2B till 5 Euro på höglimitborden. Citera
Mongokongo Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Förresten... innan jag åker. Pacific Poker har höjt maxraken till 4 dollar! Och B2B till 5 Euro på höglimitborden. Vad snackar du om? Stämmer inte. No Limit, Pot Limit and ½Pot Limit € 0.05 per € 1.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players, € 2.00 for 4-5 players and € 3,00 for 6-10 players. Citera
gdaily Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Sorry, helt fel av mig. Det var Party som hade höjt till 5$ Citera
Mongokongo Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Ok, innebär det att alla skins (i det gamla nätet) också har höjt till 5$? Citera
gdaily Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Ok, innebär det att alla skins (i det gamla nätet) också har höjt till 5$? Nej, det innebär att Party, i det nya nätet, höjt till 5$. Vad andra skin i helt andra nätverk hittar på, det får du kolla själv. $50/100 & Above 2 - 3 $1 @ $100 then $.50 per $50 $2 max 4 - 10 $1 @ $100 then $.50 per $50 $5 max Citera
dj_feel Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 En reconnect knapp borde det finnas tycker jag har hänt flera gånger att man blivit disconnectad (oftast då det trådlösa nätverket buggar) och den återansluter efter en stund man får se 1 move oftast då sin nästa hand, men sen kan man inte göra nått mer utan blir disconnectad igen. Inga bord visas i lobbyn och den återansluter aldrig igen och enda sättet att komma in igen är att stänga ner klienten och starta om den. Vet inte ifall detta bara drabbat mig eller så Men en reconnect knapp för att snabbt komma tillbaka till spelet vore bra. Citera
dlinder Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 HH på SitNgo! Skandal att det inte finns Citera
Nidot Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Jag tycker ni borde kolla era spelares screen-names lite bättre, träffade bara för någon dagen en snubbe med namnet "*joe" Där * stod för 'person som tillhör en människotyp med mörk hy' och är väldigt nersättande. Ofta andvänt av rasister.. Citera
Texas Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Jag tycker ni borde kolla era spelares screen-names lite bättre, träffade bara för någon dagen en snubbe med namnet "*joe" Där * stod för 'person som tillhör en människotyp med mörk hy' och är väldigt nersättande. Ofta andvänt av rasister.. TRAMS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera
Bogust Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 Ett tips: Skippa det där bad-beat tramset och satsa pengarna på fungerande servrar istället! Citera
supah Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 Ett tips: Skippa det där bad-beat tramset och satsa pengarna på fungerande servrar istället! Bästa tipset hitills. Citera
Mongokongo Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 Det där med Bad Beat känns ju helt meningslöst. Satsa den degen på att ge ännu mera value i turneringarna istället. Citera
EricT Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Det där med Bad Beat känns ju helt meningslöst. Satsa den degen på att ge ännu mera value i turneringarna istället. Håller med! Citera
Cyntax Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Jag har skrivit det förr... Bord med "stress", alltså mindre betänketid. Borde finns sånna bord för både cash games och sng's. Alla skulle tjäna på det då man hinner spela betydligt fler händer och sng's. I sng's är det extra bra då det blir mindre intressant att vänta ut tiden för big-stacks så att blindsen höjs. Stress, speed eller turbo, kalla det vad ni vill. Gör som PrimaPoker, inför stressbord nu Citera
Faxefux Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 Jag har skrivit det förr...Bord med "stress", alltså mindre betänketid. Borde finns sånna bord för både cash games och sng's. Alla skulle tjäna på det då man hinner spela betydligt fler händer och sng's. I sng's är det extra bra då det blir mindre intressant att vänta ut tiden för big-stacks så att blindsen höjs. Stress, speed eller turbo, kalla det vad ni vill. Gör som PrimaPoker, inför stressbord nu håller fullständigt med!!!! Citera
Recommended Posts