Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Eric, för att som du gör posta från en nätmäklarfirma, så innebär det följande:

Antingen

a) Du gick ur handels utan att kunna räkna procent

b) Du är korkad

c) Du är ett troll.

För inte fan kan du ha en ekonomiutbildning i bagaget i alla fall, och det är ett vanligt anställningskrav hos de flesta aktiehandlare.

Intressant inlägg, speciellt när det kommer från en s.k. Moderator. Personangrepp ingår tydligen i uppgiften som Moderator. Mycket givande.

• Svars 129
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Nu får jag ta och lugna ner mina kollegor lite. Även om de har rätt i sak finns det snyggare sätt att försöka förklara hur verkligheten ser ut, för folk som inte vill förstå.

EricT och Mongokongo: Sätt er ner och fundera lite över vad ni håller på med. Ni har väldigt fel.

Postad

Pundbordet är det värsta du kan spela på, därefter euro, sedan dollar.

Sett till raken absolut. Detta vägs dock upp av alla Engelskmänn som sitter och fiskar på dem borden ;) . Kan säga att jag plusat klart mest på £ inom Crypto trotts den höga raken.

Postad

Nu ska jag åka till vegas. Gör mig en tjänst och tänk lite på det har vi pratat om här i länken och kom gärna med något nytt smart när jag är hemma igen om 2 veckor.

P.S. Jag ska leta efter pundbord så att jag kan vinna mer pengar!

Postad
Förresten... innan jag åker. Pacific Poker har höjt maxraken till 4 dollar!

Och B2B till 5 Euro på höglimitborden.

Vad snackar du om? Stämmer inte.

No Limit, Pot Limit and ½Pot Limit

€ 0.05 per € 1.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players, € 2.00 for 4-5 players and € 3,00 for 6-10 players.

Postad
Ok, innebär det att alla skins (i det gamla nätet) också har höjt till 5$?

Nej, det innebär att Party, i det nya nätet, höjt till 5$. Vad andra skin i helt andra nätverk hittar på, det får du kolla själv.

$50/100 & Above 2 - 3 $1 @ $100 then $.50 per $50 $2 max

4 - 10 $1 @ $100 then $.50 per $50 $5 max

• 2 weeks later...
Postad

En reconnect knapp borde det finnas tycker jag

har hänt flera gånger att man blivit disconnectad (oftast då det trådlösa nätverket buggar) och den återansluter efter en stund man får se 1 move oftast då sin nästa hand, men sen kan man inte göra nått mer utan blir disconnectad igen. Inga bord visas i lobbyn och den återansluter aldrig igen och enda sättet att komma in igen är att stänga ner klienten och starta om den.

Vet inte ifall detta bara drabbat mig eller så

Men en reconnect knapp för att snabbt komma tillbaka till spelet vore bra.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Postad

Jag tycker ni borde kolla era spelares screen-names lite bättre, träffade bara för någon dagen en snubbe med namnet "*joe"

Där * stod för 'person som tillhör en människotyp med mörk hy' och är väldigt nersättande. Ofta andvänt av rasister..

Postad
Jag tycker ni borde kolla era spelares screen-names lite bättre, träffade bara för någon dagen en snubbe med namnet "*joe"

Där * stod för 'person som tillhör en människotyp med mörk hy' och är väldigt nersättande. Ofta andvänt av rasister..

TRAMS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 5 months later...
Postad

Jag har skrivit det förr...

Bord med "stress", alltså mindre betänketid. Borde finns sånna bord för både cash games och sng's.

Alla skulle tjäna på det då man hinner spela betydligt fler händer och sng's.

I sng's är det extra bra då det blir mindre intressant att vänta ut tiden för big-stacks så att blindsen höjs.

Stress, speed eller turbo, kalla det vad ni vill. Gör som PrimaPoker, inför stressbord nu :)

Postad
Jag har skrivit det förr...

Bord med "stress", alltså mindre betänketid. Borde finns sånna bord för både cash games och sng's.

Alla skulle tjäna på det då man hinner spela betydligt fler händer och sng's.

I sng's är det extra bra då det blir mindre intressant att vänta ut tiden för big-stacks så att blindsen höjs.

Stress, speed eller turbo, kalla det vad ni vill. Gör som PrimaPoker, inför stressbord nu :)

håller fullständigt med!!!!