Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har provat den i Linux med Firefox och den är inte alls speciellt bra.

På något sätt så får den Firefox att sluta uppdatera ALLA andra fönster än java applets - så man kan inte surfa samtidigt som klienten är igång.

Postad
Jag har provat den i Linux med Firefox och den är inte alls speciellt bra.

På något sätt så får den Firefox att sluta uppdatera ALLA andra fönster än java applets - så man kan inte surfa samtidigt som klienten är igång.

Precis samma sak på Windows XP och FF.

En annan bugg är att det inte finns någon flik med HE. Klickar man på t.ex. Sökö, så kan man inte gå tillbaka till HE-borden.

Inte helt oväntat när det gäller B2B. Deras programvara är total skit.

Postad
En annan bugg är att det inte finns någon flik med HE. Klickar man på t.ex. Sökö, så kan man inte gå tillbaka till HE-borden.

Funkar för mig i IE i alla fall. Är du säker att du inte är blind bara? Holdem o Omaha är på raden under Sökö, Stud och Draw

Postad

Well, på grund av webbläddrar versionen såverkar dom lagat massa kuliga buggar som fanns i klienten innan när man körde i t.ex linux.

Jag kör deras klient i Linux med standard java (1.4 samt 1.5) och det funkar superbra numera. Och iomf man kör lite nyare JRE än dom så funkar scrollhjulet i alla fönster (i windows funkar inte scrollhjulet iomd deras gammla bundlade JRE).

Postad
Nu kom den, ser precis ut som vanliga applikationen.

Nja, den är ju webbaserad, och fungerar inte i min Opera under linux :( Dessutom så fanns den ju bara på 24h och inte dom andra b2b-klienterna.

unibet också

Postad

Nån annan som har problemet med att animationerna slutar fungera? Spelet fortsätter, men grafiken har helt enkelt låst sig. Man kan se att spelare lägger sig, satsar, etc, men korten ligger kvar och markerna flyttas inte.

• 4 weeks later...
Postad

Nu har jag äntligen fått tid att testa webbklienten ordentligt.

Status:

MacOSX

Safari: fungerar. Lite egendomligt beteende vid bordbyte med låsningar, men annars är allt bra.

Opera: fungerar inte. Buggen är känd, (certifikat i kombination med Java)

Firefox: otestad

Linux (Ubuntu 5.10)

Opera: fungerar, men saknar ljud.

Firefox: fungerar, men hela Firefox låser sig när pokerklienten är igång.

Så, just nu är bästa alternativet att köra 24hpoker i Safari på MacOSX och i Opera på Linux.

Postad

Linux (Ubuntu 5.10)

Opera: fungerar, men saknar ljud.

Firefox: fungerar, men hela Firefox låser sig när pokerklienten är igång.

Lustigt, 2:a gången jag provade i Firefox, så funkade det utan att pokerklienten låste Firefox. Undrar vad det beror på, gissar att omstarten av datorn gjorde någon skillnad.