ji-_-ge Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 Ska nu sälja min bärbara dator. Men jag vet inte riktigt ur mycket man ska värdera den till. den har i allafall: AMD Sempron processor 2800+ 40GB HDD DVD/CD-RW combo drive 256 MB DDR RAM och den heter Aspire 1362LC och är i fint skick utan nått problem. Vad tror ni man kan sälja den för? * Lite RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 Ska nu sälja min bärbara dator. Men jag vet inte riktigt ur mycket man ska värdera den till.den har i allafall: AMD Sempron processor 2800+ 40GB HDD DVD/CD-RW combo drive 256 MB DDR RAM och den heter Aspire 1362LC och är i fint skick utan nått problem. Vad tror ni man kan sälja den för? Nypris är 9200 kr på PriceRunner, dock så tror jag det är en något bättre processor. http://se.pricerunner.com/computing/computers/laptops/262539/prices På Blocket säljer dom Liknande datorer för 5000kr upptill 7500 kr. Runt 5000 - 6000 kr skulle jag tippa på om den är i fint skick, med kvitto etc. Sen kan du kanske sälja den för lite överpris på Blocket! Lycka Till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts