patan Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Vilka är ni grabbar? Vi är ett täbygäng också, betydligt vackrare än er, så var god presentera er... Cashgame imorrn, alla är välkommna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
patan Postad 19 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2005 Jag kan tillägga att vi kallas 'Fiskpatrullen'. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Vackrare? va menar du med det? Vi har iaf två vackra tjejer i vårt sällskap så om ni inte har minst 2 tjejer i ert gäng har jag svårt att tro att ni kan matcha oss i sexighet och snygghet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Vet att det finns ytterligare ett par gäng i täby,,bor ju ändå 60 tusen här... Så verka inte förvånad över att vi finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Vilka är ni grabbar? Vi är ett täbygäng också, betydligt vackrare än er, så var god presentera er... Cashgame imorrn, alla är välkommna... täbymentaliteten alltså, jag blir inte klok på er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
patan Postad 19 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2005 7 tjejer och 4 killar. Cashgame imorrn.. Dahlberg, tyst och var god delta imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zalon Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 tid och plats? jag är tyvärr inte vacker eller tjej, hoppas inte det är kraven Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 så du tänker lira cashgame med patan men funderar på att banga tep vs wpt ..illa jonas illa ´ Säkert bara intresserad av cashgejmet bara för brudarnas skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zalon Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 okej, jag försökte mig på att skämta eftersom tråden var så fjantig. Jag misslyckades uppenbarligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
patan Postad 19 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2005 okej, jag försökte mig på att skämta eftersom tråden var så fjantig. Jag misslyckades uppenbarligen. Jag gillar dock ditt tappra försök, fortsätt gärna så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
syre_ Postad 24 September , 2005 Rapport Share Postad 24 September , 2005 Här har ni den snyggaste damen i sällskapet, även den bästa! Som sagt, cashgame så ofta ni kan och vill. Vill ni att vi ska posta i tråden då och då är det bara säga till, annars kan vi starta en egen klubb. /leffe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
patan Postad 27 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2005 Här har ni den snyggaste damen i sällskapet, även den bästa! Som sagt, cashgame så ofta ni kan och vill. Vill ni att vi ska posta i tråden då och då är det bara säga till, annars kan vi starta en egen klubb. /leffe Leffe, det var minsann ett konstigt tjejnamn, men OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts