Mongokongo Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Reload Bonus på 24hPoker. 40%, upp till 200 euro tillbaka nu för befintliga kunder. Citera
Bernt Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Ska ta signup bonus på party nu ! Kollade deras sida, och hittade inget erbjudadnde! Har dom tagit bort den !? Citera
Espen Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Reload Bonus på 24hPoker. 40%, upp till 200 euro tillbaka nu för befintliga kunder. Bra reload. Fick också mail om det. Problemet är att jag satte in där för några veckor sedan så håller på med desposit bonusen än. Funkar det att köra bonusarna parallellt? eller vad händer annars om jag kör båda bonusrana samtidigt? Citera
Lantash Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Reload Bonus på 24hPoker. 40%, upp till 200 euro tillbaka nu för befintliga kunder. Är det som vanligt att man måste vänta i 30 dgr för att få bonusen. Citera
Espen Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Reload Bonus på 24hPoker. 40%, upp till 200 euro tillbaka nu för befintliga kunder. Är det som vanligt att man måste vänta i 30 dgr för att få bonusen. Ja Citera
chapman Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Är det nån som varit inne på PokerNow på sistone. Har läst nånstans att dom ska ha ekonomiska problem. Är det säkert att ta deras signupbonus och sedan ta ut pengarna ganska snart (behövs till reloads)? Citera
Suddenly Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Vad är det för bonuskod på 24h? Citera
price Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Vad är det för bonuskod på 24h? Kolla i BONUSKODTRÅDEN ! Citera
Gentle Giant Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Reload på partynätverket och sedan spela 25NL 6manna (flera bord), tycker jag är bästa bonushorstrategin. 300 dollar i bonus trillade just ner i påsen... klirr... gött Citera
thorn Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Reload på partynätverket och sedan spela 25NL 6manna (flera bord), tycker jag är bästa bonushorstrategin. 300 dollar i bonus trillade just ner i påsen... klirr... gött Vad skulle det vara för reload? Citera
Plantinga Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Jag loggade just in på mitt Empire-konto och möttes av ett reload erbjudande: "You currently have the following offer(s) available: Use the Bonus Code "GET15" when you make your next deposit before 25-SEP-05 23:59 EST and get 15% extra (Max $100) in your bonus account. " Jag har inte hittat vilkoren för hur man clearar den. Någon som vet? ÄR det något att satsa på tror ni? Party brukar ju vara soft att både spela och cleara bonusar på. Citera
kydyl Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 brukar nog vara 7x ellet 10x på get15 så den är värd att ta. Citera
Willy_Wonka Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 taget från septembers-bonuskods-tråd: Liten men lätt: SAJT: Unibet BONUS: 50% upp till €30 TYP: reload KOD: FYRTAL KRAV: 100 VIP-poäng GILTIGHETSTID: Tills 1 november. (VIP-poängen ska vara inspelade tills dess) har varit inne på unibets hemsida och läst lite, men kan inte se något om att det skulle vara en reload. någon som kan bevisa detta? Citera
Ekenstar Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 taget från septembers-bonuskods-tråd: Liten men lätt: SAJT: Unibet BONUS: 50% upp till €30 TYP: reload KOD: FYRTAL KRAV: 100 VIP-poäng GILTIGHETSTID: Tills 1 november. (VIP-poängen ska vara inspelade tills dess) har varit inne på unibets hemsida och läst lite, men kan inte se något om att det skulle vara en reload. någon som kan bevisa detta? Står inget som motbevisar det iallafall, inget om att det bara gäller nya kunder. Citera
tw3R Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Vilken sida har ofta reload bonus? Som inte är omöjliga att klara =) Citera
price Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 taget från septembers-bonuskods-tråd: Liten men lätt: SAJT: Unibet BONUS: 50% upp till €30 TYP: reload KOD: FYRTAL KRAV: 100 VIP-poäng GILTIGHETSTID: Tills 1 november. (VIP-poängen ska vara inspelade tills dess) har varit inne på unibets hemsida och läst lite, men kan inte se något om att det skulle vara en reload. någon som kan bevisa detta? "30 euro i Pokerbonus på din nästa insättning! " hittade jag i rubriken på Unibet. Det står i rubriken på Unibet "din nästa insättning". Och du undrar om det kanske bara är för nya kunder ? Som jag sagt förut, om man misstror/ är misstänksam på alla bonusar och villkor som existerar så är man nog i fel bransch. Vill man ha bevis på allt så får man nog leta. Jag har kört denna reload men du kan ju inte lita på att jag talar sanning så håll dig borta från detta erbjudande om du vill vara på säkra sidan ! Citera
parre_ribban Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 jag vill komma igång att bonushora. någon som har lite tid över att vägleda mig in i denna underbara hemska värld? adda mig gärna. patrik_jansson@hotmail.com Citera
kydyl Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 jag vill komma igång att bonushora.någon som har lite tid över att vägleda mig in i denna underbara hemska värld? adda mig gärna. patrik_jansson@hotmail.com allt du behöver veta Dock behöver du ju inte använda koderna i länkarna till pokersiterna utan du kan med fördel signa genom PF och du får då ofta nån liten extra sak (gäller de sidir som PF är affe åt, antagligen inte alla i dokumentet jag länkade till) Citera
Lantash Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Vilken sida har ofta reload bonus?Som inte är omöjliga att klara =) Party & Crypto nätverken. Citera
Herrklamm Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Jag loggade just in på mitt Empire-konto och möttes av ett reload erbjudande: "You currently have the following offer(s) available: Use the Bonus Code "GET15" when you make your next deposit before 25-SEP-05 23:59 EST and get 15% extra (Max $100) in your bonus account. " Jag har inte hittat vilkoren för hur man clearar den. Någon som vet? ÄR det något att satsa på tror ni? Party brukar ju vara soft att både spela och cleara bonusar på. Det var en bra bonus, bara 5x. Den kom dock inte upp vid pending bonus direkt så jag mejlade och dom fixade. Citera
chapman Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Jag loggade just in på mitt Empire-konto och möttes av ett reload erbjudande: "You currently have the following offer(s) available: Use the Bonus Code "GET15" when you make your next deposit before 25-SEP-05 23:59 EST and get 15% extra (Max $100) in your bonus account. " Jag har inte hittat vilkoren för hur man clearar den. Någon som vet? ÄR det något att satsa på tror ni? Party brukar ju vara soft att både spela och cleara bonusar på. Det var en bra bonus, bara 5x. Den kom dock inte upp vid pending bonus direkt så jag mejlade och dom fixade. Är den personlig? Jag får inget erbjudande då jag loggar in Citera
Herrklamm Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Jag loggade just in på mitt Empire-konto och möttes av ett reload erbjudande: "You currently have the following offer(s) available: Use the Bonus Code "GET15" when you make your next deposit before 25-SEP-05 23:59 EST and get 15% extra (Max $100) in your bonus account. " Jag har inte hittat vilkoren för hur man clearar den. Någon som vet? ÄR det något att satsa på tror ni? Party brukar ju vara soft att både spela och cleara bonusar på. Det var en bra bonus, bara 5x. Den kom dock inte upp vid pending bonus direkt så jag mejlade och dom fixade. Är den personlig? Jag får inget erbjudande då jag loggar in Ingen aning om den är personlig. Men det är bara att testa "GET15" Citera
cheunce Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Jag loggade just in på mitt Empire-konto och möttes av ett reload erbjudande: "You currently have the following offer(s) available: Use the Bonus Code "GET15" when you make your next deposit before 25-SEP-05 23:59 EST and get 15% extra (Max $100) in your bonus account. " Jag har inte hittat vilkoren för hur man clearar den. Någon som vet? ÄR det något att satsa på tror ni? Party brukar ju vara soft att både spela och cleara bonusar på. Det var en bra bonus, bara 5x. Den kom dock inte upp vid pending bonus direkt så jag mejlade och dom fixade. Är den personlig? Jag får inget erbjudande då jag loggar in Ingen aning om den är personlig. Men det är bara att testa "GET15" De brukar alltid vara personliga. Får själv inte upp den rutan när jag loggar in. Citera
Plantinga Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Jag loggade just in på mitt Empire-konto och möttes av ett reload erbjudande: "You currently have the following offer(s) available: Use the Bonus Code "GET15" when you make your next deposit before 25-SEP-05 23:59 EST and get 15% extra (Max $100) in your bonus account. " Jag har inte hittat vilkoren för hur man clearar den. Någon som vet? ÄR det något att satsa på tror ni? Party brukar ju vara soft att både spela och cleara bonusar på. Det var en bra bonus, bara 5x. Den kom dock inte upp vid pending bonus direkt så jag mejlade och dom fixade. Är den personlig? Jag får inget erbjudande då jag loggar in Jag vet inte, mycket möjligt. Jag har inte spelat på Empire på ett tag så mycket möjligt att de vill locka dit mig igen. Nu gjorde jag en tabbe och försökt cleara en bonus på Expekt, min lilla bankrulle på 500$ fastnade där. Hade inte en aning om att de tar flera dagar på sig för en cash out, uselt! . Nu har jag inga pengar tillgängliga för att sätta in på Empire innan bonusen går ut. Riktigt surt . Brukar det komma sådana här bonusar? Skall man logga in på sina gamla konton då och då för att inte missa dem?. Vore schysst om man kunde få dem att mäjla erbjudanden istället Citera
tenge Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 HAr en fråga angående HeyPokers PF bonus. Om man maxar bonusen och spelar 2000 VIP och fått bonsen. Försvinner dom poängen eller kan man använda dem i HeyShop? Citera
Recommended Posts