ji-_-ge Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Hur öppnar man ADF-filer? * RP - QoS * Citera
jezaja Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 http://filext.com/detaillist.php?extdetail=ADF Citera
ji-_-ge Postad 18 September , 2005 Författare Rapport Postad 18 September , 2005 Har winuae nu, men det är ju askomplicerat, fattar ingenting Citera
Staahla Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Först och främst så måste du få tag på några BOOTrom-filer för de olika kickstarts som spelen kräver. Jag klarar mig fint med KICK12.rom, KICK13.rom och i viss mån KICK204.rom, då jag endast är intresserad av de äldre Amigaspelen. När du fått tag på dessa filer väljer du ROM under Hardware i settingsmenyn till vänster i WinUAE. Ladda in lämplig rom-fil i Boot Rom File. Sen väljer du Diskdrives i samma settingsmeny och väljer filen i DF0:. Avsluta genom att klicka på Start... Lira på! Citera
Recommended Posts